Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Nič v zlom, ale to info pred pridaním príspevku o tom, že táto stránka nie je stránkou DPB, nie je dosť dobre spravené. Je tam kopa textu a to si nikto neprečíta. Ja som si to prvý raz prečítal dnes. Stačili by tam 3 vety:
Stránka nie je stránkou DPB. Sťažnosti ohľadne MHD adresujte sem: zad@dpb.sk - a to veľkým farebným fontom.
Toto je diskusné fórum záujmového združenia. - alebo niečo podobné, menším čiernym fontom.
Načo je tam to o tom dispečerovi. Stáli návštevníci to vedia, nových usmerníte a bežnému cestujúcemu je to aj tak fuk.
Reakcia na: Author #29166:
no, vzhladom na to ze linka 12 teraz chodi poriadnou obchadzkou cez mesto, by som ju neodporucal do konca maja ?
Reakcia na: Marko #29174:

Ja by som netvrdil ze neda, ale asi nechce. A to z tej druhej strany.
Reakcia na: Marko #29176:
a ano, aj kvoli tomu listu.............
Reakcia na: Riko #29175:
kvoli prispevkom v diskusii a na lamparni bratislava.sk
Neviem o tom nič bližšie ale čítal som vo fóre, že niekto od nás napísal list alebo mail dpb ktorý sa im nepáčil , a dakto z dpb si všimol že ten kritik je z imhd.....Neviem či to bolo presne takto ale čítal som to v takejto podobe.
Reakcia na: Marko #29174:

príspevku??? oficiálnemu stanovisku stránky iMHD, alebo príspevku XY v diskusii?
Fobust: a naozaj sa neda s dpb niak dohodnúť? Kvôli jednému blbému príspevku nemôžu odsudzovať celé imhd, veď imhd netvori jeden človek ale skupina ľudí....
Reakcia na: fobust #29172:

myslím že trošku chápem ☺ , tak mi to skús v krátkosti vysvetliť
Reakcia na: Riko #29171:

Radsej to ani nechci chapat.
už som tu dlho nebol, takže mi unikla informácia...
prečo už nespolupracuje d3ko s DPB a nerobí im zastávkové CP, tým pádom musí čakať po každej aktualizácii CP, aby ich niekto opísal??? na zastávkach a potom ich pohol hodiť na web....
nechápem, čo sa stalo, že už nespolupracjete s DPB???
Reakcia na: N #29169:

Co sa MG tyka, tak som sa dopocul ze zivotnost MG je mizerna, jeden voz jazdi aj 15timi MG. Mne skor ide o znizenie hlucnosti takehoto vozidla. Mame uz par zrychlovacovych T3, ktore maju staticky menic a ventilatory. Ja by som to este viac upravil, lebo ten ventilator sam o sebe dost fuci a aj ked sa vypina, stale rusi. Mal by tam niekde byt (pri zrychlovaci) teplomer a v zavislosti od teploty by sa mali ventilatory tocit rychlejsie a pomalsi. Trakcaky by to prezili, znizila by sa hlukova zataz. Ale nikdy sa to tak nerobilo, bolo by to bars zlozite, etc. A je to asi aj zbytocne. ?
Reakcia na: fobust #29164:

Je jasne ze primarne ide o charakter drahy a techniku jazdy, ked mam useky dva kilometre dlhe tak moc neusetrim, kedze usetrit sa da akurat na rozjade prudom, ale u nas su zastavky v pomerne hustom slede. Co sa tyka rekuperacie, nase meniarne nemoznuju rekuperaciu do siete, takze rekuperovanu energiu mozno vyuzit len ostatnymi vozmi v danom tratovom useku alebo cez druhy menic zohrievat brzdovy odpor 8)). Co sa tyka uspory na udrzbe tak skusenosti z krasnan su, ze ked sa vymenili vsetky mechanicke omedzovacie rele za elektronicke tak ani nevedia ze vozy s Tr37 maju, aspon tak to referuju zodpovedni pracovnici.
Co sa tyka MG, tak energeticka navratnost je temer nulova, ventilatory musia bezat viac menej stale tak ci tak a to ze je polovodicovy menic ucinnejsi je prd platne ked tam su 2-3 kW. Jedina uspora na MG je udrzba respektive uhliky 8)))
Peter: my nemáme nové cestovné poriadky lebo nám ich dpb nechce dať 😞 ale robí sa na tom 🙂
Mate oznam o zmene cestovneho poriadku linky c. 78, ale zvernili ste stary cestovny poriadok v smere z Dolnych Honov do Petrzalky. Mozete to napravit?
Reakcia na: Mirka #29157:

Kedze cestujes z Karlovky, cca kazde 4min Ti ide elektricka pod Novy most a v sucasnosti su odchody 70 od Noveho mostu vdaka intervalu (12min) cely den naviazane 3 min po planovanom prichode linky 12, takze skus tuto elektricku,..a medzi dvomi odchodmi 70 ide v spicke 71:)
Reakcia na: fobust #29164:

Zabudol som dodat, ze samozrejme meranie medzi starymi T3 a T6 nie je celkom objektivne, lebo T6 su väcsie a tazsie vozy. Chcelo by to merat T3 a T3P, aby bol nejaky spolahlivy vysledok.
Reakcia na: N #29162:

No ono je to aj o technike jazdy a v Prahe sa robili dlhodobe merania medzi zrychlovacovymi, teda odporovymi T3 a tyrystorovymi, teda polovodicovymi T6A5. Dlhodobe merania ukazali, ze rozdiel je minimalny, zanedbatelny. V praxi je zaujimava najma faza rozjazdu - vybeh a brzda su nezaujimave, lebo aj pri brzde sa vsetko nerekuperuje, ale cast sa vzdy prepali v odporniku. Navyse sa zrychlovac v zime da vyuzit k vykureniu vozidla, takze odpadove teplo odpadovym nie je, vyhrieva vozidlo.
Neviem aka je navratnost investicie do vyzbroji, ak by sme to ratali cisto ako usprou el. energie vs. cena vyzbroje aj prestavby. Nemylsim si ze je nutne cpat vsade polovodice, staci vymenit hlucne MG statakom, a hlavne prerobit interier, aby bol atraktivnejsi pre cestujuceho. Vsak take bratislavske TV8 - cestujuci si ani neuvedomi ze je to modernizovane, lebo z jeho hladiska je to presne taky isty voz, ktory iba v zime nekuri (sice ani v lete). Laminatove sedacky (k tomu v zime ladove, brr), ten samy interier.
Reakcia na: Spectre #29161:

Tak ako si vlkä neprecitaju, ze vozidlo ma na transparente "Porucha vozidla" a cpu sa do neho za kazdu cenu. Alebo ak je tam "14 Ruzinov" pytaju sa kam ide.
Reakcia na: fobust #29133:

Aj ja si pamatam ze cca. 30% to bolo, ale bez rekuperacie.
Kedze sa vsak jedna o spickove vykony radovo stoviek kW je aj 30% signifikanta hodnota. Z energetickeho hladiska je odporovy rozbeh v roku 2004 fakt bohapuste plytvanie.. 8)*suri*

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.