Už dávno by to mali spraviť — minimálne obidve Krčace, Kráľovské údolie a Vodnú vežu. Čo sa týka Kráľovského údolia, využívajú tú zastávku prevažne na prestupovanie; hoci sa dá takisto prestúpiť na Lanfranconi, takže by mohli autobusovú zastávku úplne zrušiť.
Alebo dať zastávky na znamenie??? Nič nebráni tomu aby mali električky takéto zastávky ..
Spomaliť na rýchlosť 25km/h pred zastávkou a popri zastávke ísť v takomto tempe a následne zrýchliť na maximálku
Vedeli by to ušetriť kľudne aj 2-3 minúty na úseku Dubravka- Centrum..
Načo električkám pridávať ďalšie zastávky? Tá nová zastávka Vodná veža je zbytočná, podľa mňa je v súčasnosti zbytočná aj zastávka Kráľovské údolie - aspoň nechať tam buď iba autobusovú, alebo iba električkovú zastávku.
Ok, chápem ale podľa mňa sú to dve veľmi odlišné situácie. Pri vlaku v zásade musíš ísť z rýchleho módu dopravy (vlak) na pomalší (električka), pri autobuse sa naopak bavíme o prestupe z pomalého na rýchly (aspoň teda v špičke kedy cestuje väčšina ľudí a autobus má dobrú šancu sa zasekať v zápche).
To bolo na margo cestovania z N. Mesta vs. hl.stanica.
Nehovím, že nefunguje. Inú možnosť totiž nemajú, keď sa to tam ukončuje. Ono to prebralo trasu po linke tuším 630, ktorá bola pod DPB. No predtým boli roky vedené určené spoje L32 (53) z Trnavského mýta na Čiernu vodu.
Po dávke letného slniečka Vám magistrát jehoVallovistov pripravil akciu jesenný daždík. A už sú šumy, že zimnou akciou bude mrazivý vetrík.
Ďakovné listy, maily a príspevky na sockách adresujte tete Táni.
No mohli by ju obnoviť. To územie sa dosť zmenilo od čias, keď argumentovali jej zrušenie tým, že pre tie tri vežiaky stačí obsluha autobusmi. Momentálne tam premávajúce bus linky sú veľmi nespoľahlivé v špičke. Hlavne 31,39 , kde od úpravy obehov a skrátením vyrovnávky v CSU to chodí aj 7-8 min. zmeškané už z konečnej. L37 jazdí náhodne vo vláčikoch.
Tapovanie v autobusoch funguje tak, že do hodiny musiš uskutočniť posledný prestup. Teoreticky sa môžeš voziť aj 3 hodiny za cenu jednej jazdy, ak prestúpiš tesne pred skončením časového limitu na nejakú dlhú linku.
Nemyslím, že je nevyhnutné aby autobusy z regiónu končili na Nivách. Ale každý by mal prejsť ce jeden alebo aj dva prestupné uzly a nie končiť tam, kde ani líšky už nebaví dávať dobrú noc.
Pokiaľ budeme striktne rozlišovať medzi prímestskou a mestskou dopravou a pokiaľ tú prímestskú dopravu ukončíme na vstupoch do mesta, tak nejde o integrovaný dopravný systém. Ide o niečo ako čiastočne integrovanú tarifikáciu, ale tam to končí. Integrovaný dopravný systém to bude až vtedy, keď sa v celom regióne bude dať cestovať pohodlne s prestupmi na vybavených uzloch siete a keď linky budú zodpovedať prevládajúcim tokom pohybov cestujpcich.
Nemusia končiť na okraji. Môžu eventuálne plniť rolu expresov, ktoré Vallo mimochodom sľuboval. Nič nebráni pezinským busom končiť v Ovsišti, alebo stupavským na trnavskom (Šamorínske by som ukončil na Blumentáli ).
Samozrejme, nevyhnutnou prerekvizitou sú bus pruhy a nástup všetkým dverami (teraz si predstavujem regiobus v dnešnom režime na Blumentáli ako tam stojí na koľajniciach a vodič vyhrabava mince aby cestujúcemu vydal )
Chcel by som sa este spytat ci niekto vie od coho zavisi aby spoj mal farebne cislo a nie len sede.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Zberač mínusiek