Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: david11 #254319:
Načo električkám pridávať ďalšie zastávky? Tá nová zastávka Vodná veža je zbytočná, podľa mňa je v súčasnosti zbytočná aj zastávka Kráľovské údolie - aspoň nechať tam buď iba autobusovú, alebo iba električkovú zastávku.
Reakcia na: david11 #254325:
Ok, chápem ale podľa mňa sú to dve veľmi odlišné situácie. Pri vlaku v zásade musíš ísť z rýchleho módu dopravy (vlak) na pomalší (električka), pri autobuse sa naopak bavíme o prestupe z pomalého na rýchly (aspoň teda v špičke kedy cestuje väčšina ľudí a autobus má dobrú šancu sa zasekať v zápche).
Reakcia na: 810zssk #254324:
To bolo na margo cestovania z N. Mesta vs. hl.stanica.
Nehovím, že nefunguje. Inú možnosť totiž nemajú, keď sa to tam ukončuje. Ono to prebralo trasu po linke tuším 630, ktorá bola pod DPB. No predtým boli roky vedené určené spoje L32 (53) z Trnavského mýta na Čiernu vodu.
Reakcia na: david11 #254322:
No a teraz si predstav že 525 a 527 cestujúcich na Zlatých pieskoch vyhadzujú už roky a funguje to v pohode.
Reakcia na: david11 #254322:
Medzi Nivami a ZP/Astro neexistuju dalsie zastávky?
Pisem o Bajkalskej.
Reakcia na: Joyki #254304:
No a teraz si predstav, že ťa vyhodí regio bus na Zlatých alebo Astronomickej namiesto Nív ..
Reakcia na: Zberač mínusiek #254317:
Po dávke letného slniečka Vám magistrát jehoVallovistov pripravil akciu jesenný daždík. A už sú šumy, že zimnou akciou bude mrazivý vetrík.
Ďakovné listy, maily a príspevky na sockách adresujte tete Táni.
Reakcia na: TomJ #254307:
No mohli by ju obnoviť. To územie sa dosť zmenilo od čias, keď argumentovali jej zrušenie tým, že pre tie tri vežiaky stačí obsluha autobusmi. Momentálne tam premávajúce bus linky sú veľmi nespoľahlivé v špičke. Hlavne 31,39 , kde od úpravy obehov a skrátením vyrovnávky v CSU to chodí aj 7-8 min. zmeškané už z konečnej. L37 jazdí náhodne vo vláčikoch.
Reakcia na: henko151 #254316:
Už som sa zľakol, že hovoríš o bratislavskom tapovaní.
Reakcia na: upravovač fotiek #254309:
Dnes bolo "krásne" moknúť na autobusovej zastávke Jungmannova so synom - oni snáď plánujú atypy dávať aj sem? No, hlavne že to bude niekedy po zime.
Reakcia na: bobitwo #254274:
Tapovanie v autobusoch funguje tak, že do hodiny musiš uskutočniť posledný prestup. Teoreticky sa môžeš voziť aj 3 hodiny za cenu jednej jazdy, ak prestúpiš tesne pred skončením časového limitu na nejakú dlhú linku.
Reakcia na: BA2301 #254314:
S tým absolútne súhlasím.
Reakcia na: 810zssk #254292:
Nemyslím, že je nevyhnutné aby autobusy z regiónu končili na Nivách. Ale každý by mal prejsť ce jeden alebo aj dva prestupné uzly a nie končiť tam, kde ani líšky už nebaví dávať dobrú noc.
Reakcia na: gejza #254297:
Pokiaľ budeme striktne rozlišovať medzi prímestskou a mestskou dopravou a pokiaľ tú prímestskú dopravu ukončíme na vstupoch do mesta, tak nejde o integrovaný dopravný systém. Ide o niečo ako čiastočne integrovanú tarifikáciu, ale tam to končí. Integrovaný dopravný systém to bude až vtedy, keď sa v celom regióne bude dať cestovať pohodlne s prestupmi na vybavených uzloch siete a keď linky budú zodpovedať prevládajúcim tokom pohybov cestujpcich.
Reakcia na: TomJ #254308:
Nemusia končiť na okraji. Môžu eventuálne plniť rolu expresov, ktoré Vallo mimochodom sľuboval. Nič nebráni pezinským busom končiť v Ovsišti, alebo stupavským na trnavskom (Šamorínske by som ukončil na Blumentáli 👹👹👹).

Samozrejme, nevyhnutnou prerekvizitou sú bus pruhy a nástup všetkým dverami (teraz si predstavujem regiobus v dnešnom režime na Blumentáli ako tam stojí na koľajniciach a vodič vyhrabava mince aby cestujúcemu vydal 🤣 )
Chcel by som sa este spytat ci niekto vie od coho zavisi aby spoj mal farebne cislo a nie len sede.
Mali by zvysit casove intervaly na linke 70 lebo nie je mozne ze spoj ktory vezie do centra mesta skoro cele biskupice a cele vlcie hrdlo ma v rannej aj vo vecernje spicke interal 15minut a to nehovorim este o tom ake su tie autobusy plne ked vypadne nejaky spoj.
https://bratislava.sme.sk/c/23548260/pristresky-na-trati-elektricky-v-petrzalke-dokonci-iny-subdodavatel.html

Podľa hlavného mesta sa pri stavbe takého rozsahu, ako je stavba električkovej trate, kde sa vystriedajú desiatky firiem, môže stať, že niektorá z firiem ani napriek referenciám a platným zmluvám svoju prácu v požadovanej kvalite neurobí. „Mrzí nás, že my sme si tohto ‚žolíka‘ vytiahli práve pri prístreškoch, ktoré sú pre komfort používania električkovej trate veľmi dôležité,“ dodal Bubla.

Takže všetko ostatné bolo hotové načas a v požadovanej kvalite? Alebo bolo v balíku viac žolíkov ako hracích kariet a mesto si ich ťahalo jedného za druhým?
Reakcia na: 810zssk #254292:
Momentálne asi nie je možné ukončiť regiobusy niekde na okraji mesta, lebo mesto nemá peniaze na posilnenie náväznej dopravy. Ak by sa všetky busy od Senca ukončili na ZP, tak to linka 4 nepoberie. Takisto 72 by mala problém, keby všetko od Šamorína končilo pri cintoríne.
Mňa by ešte zaujímalo, ako má Arriva nastavené obehy vozidiel, lebo často vidím ísť po Ružinovskej služobné jazdy na/z Astronomickej. Trošku potom nechápem zmyslu skrátenia tých liniek, keď vozy furt behajú do depa a späť. To ich mohli ukončiť radšej až na Prievozskej.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.