Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: bobitwo #254280:
Som PRDúch, ale mám ešte malý úväzok, 1-2x/týždeň, keď som v Bratislave (asi 60% času), idem do práce. Leto bývam skoro celé mimo BA. Napriek tomu mám električenku na celý rok, lebo predstava, že by som musel stále myslieť na to, že si mám kúpiť/označiť lístok, že by som uvažoval nad tým, či sa mi oplatí zviezť sa MHD 1-2 zastávky, je mi dosť nepríjemná. S električenkou sa cítim slobodný - hop on, hop off, ako som už písal v inom príspevku.
Reakcia na: gejza #254297:
Tie články nie sú relevantné, lebo neobsahujú tie informácie, ktoré som si pýtal. Myslím, že bulvár tu zdieľať nemusíme.
Reakcia na: david11 #254293:
Vlaky z Viedne/Rajky končia v Petržalke a nikto s tým nemá problém.
Reakcia na: shaggy #254290:
Len dávam linky na relevantné články ... nič viac ... a môj názor je, že prímestská doprava môže pokojne končiť na vstupných bodoch do Mesta
Reakcia na: 810zssk #254294:
V čom? L4 do centra cez Prestupný bod Trnavské mýto ďalej do Karlovky a Dúbravky, L50 cez Ružinov a Nivy až do Petržalky.

Z Predmestia :L3 v hustom intervale cez uzol Račianske mýto, centrum do Petržalky.

Myslím, že lepšie ako ukončené na Astronomickej, Zlatých pieskoch, či Patrónke a neviem , kde ešte sa ukončujú regio spoje mimo Nív.
Reakcia na: david11 #254293:
Nové Mesto je stanica o stupeň lepšia ako stanica v poli. Minimálne z hľadiska konektivity a ponuky spojov.
Reakcia na: david11 #254293:
Tak ale zas BANM je v prdeli sveta bez použiteľnej nádväznej dopravy, to chápem viac 🙂
Reakcia na: 810zssk #254292:
Tak aj pri vlakoch máš hneď neprekonateľný problém ak niečo skončí na N. Meste napr.
Mňa stále zaujíma ten objektívny dôvod (nie vždysatotakrobilo) prečo je nevyhnutné alebo žiaduce aby všetky autobusy z regiónu jazdili práve na Nivy.

Väčšina samotnej Bratislavy funguje v pohode bez priameho spojenia na Nivy, prečo zrazu za hranicou mesta je takéto spojenie aboslútnou nevyhnutnosťou bez ktorej sa zrúti vesmír?
Reakcia na: Solider #254283:
Podľa toho aké kvantum sa ráno vozí v relácii Zochova - Chatam Sofér a poobede späť by to využitie malo. Keď tade jazdili L6,7 tam nebol River park a ani Zuckermandel, kde je množstvo kancelárii. Predtým tam boli tri vežiaky a jeden pavilón z výstaviska PKO.. No a mali sme aj zastávku Tunel pre linky jazdiace cez Tunel ďalej do Karlovky. Čiže vtedy tam bola ďaleko lepšia obsluha oproti súčasnosti.
Reakcia na: gejza #254289:
Ty si ako R. Augustín, aj ten trpel nezdravou fixáciou na túto autobusovú stanicu. Ja, ako majiteľ nehnuteľnosti v Bratislave, vnímam zvýšenie daní ako jednostranné rozhodnutie magistrátu.

Nikde som sa však nedozvedel, či tá znížená kapacita nedostačuje, keď je okolo také haló. Ty tú odpoveď vieš? Je kapacita zmenšenej AS nedostatočná? Ak áno, máš k tomu nejaké čísla/informácie ako a kedy sa to prejavuje?
Reakcia na: Solider #254287:
Aha, tým som si nebol istý.
Reakcia na: samkoh #254285:
Nielen nafty, ale takisto aj vody, piesku, atď.
Reakcia na: MatejBA #254282:
Čo som tam napísal? Že kombinácia automaty a appka a online obchod a kto je tak lenivý, že nič z toho nespraví, tak nech si tie 3€ priplatí u šoféra. Mal 3 iné možnosti, nevyužil ich, tak nech platí. Žijeme v roku 2025

Dávaš rovnaké argumenty ako ľudia, čo tvrdia, že aj v roku 2025 tu má Slovenská pošta roznášať žlté lístky a nemajú sa rušiť do budúcna.

Toto argumentovanie dôchodcami je úplne mimo. Žijeme vo svete, čo sa vyvíja. Majú sa vzdelávať postupne, počítače, mobily, je to všeobecná vec. Počítače tu máme 25 rokov, smartphony 18 rokov. Automaty na lístky tu máme cez 50 rokov.
Reakcia na: Peon #254251:
zbrojenie v železničnom žargóne=dopĺňanie paliva do vozidiel, ktoré majú motor, ale nejazdia na elektrinu(t.j. dieslové a parné).
Reakcia na: MatejBA #254282:
Cestujúceho, ktorého odradí nutnosť kúpiť si lístok v apke, s najväčšou pravdepodobnosťou odradí aj nutnosť kúpiť si lístok v automate.

U väčšiny týchto cestujúcich podľa mňa nie je problém, že si samoobslužne lístok kúpiť nevedia alebo nemôžu, ale že si ho samoobslužne kúpiť nechcú. Skrátka chcú dať niekomu mincu do ruky a nad ničím ďalším nerozmýšľať.
Reakcia na: david11 #254279:
Najideálnejšie by bolo 7 otočiť za Blumentálom, ale chýba tam obratisko. Obrat na stanici bolo najmenšie zlo a stačil na to rovnaký počet vozov. Navyše tam aspoň v špičke na Blumentáli existovala možnosť prestúpiť smerom na stanicu. Existovala obava, či to po zrušení linky 2 bude problém alebo nie. Či by radič vymenili alebo nevymenili nebolo v možnostiach DP. Ten okruh nič nerieši, a to vozenie vzduchu od Obchodnej cez tunel na nábrežie by už neprekážalo? Mali sme to tu viackrát a nikdy to využitím neoslňovalo.
Reakcia na: bobitwo #254280:
Skus rozmyslat na sekundu - takouto zvysenou cenou NEZISKAS novych cestujucich, ale vyzenies tych obcasnych do aut. To chceme?

Aj moji rodicia odkedy zaviedla ZSSK priplatok za osobny nakup, zacali jazdit castejsie autom za rodinou. Jednoducho ich to odradilo. A to sa ti stane aj v regione. Vela ludi, hlavne dochodcov, zije na dedinach v okoli miest (Malacky, Pezinok, Senec, Galanta, atd.) a potrebuju maximalne 60 min/3 zonovy listok ked tam idu. A tym neumerne viac zvysis cenu.

Ak chces urychlit nastup, tak zrus nakup u vodica a zaved do autobusov automaty aj na mince tak, ako to maju napriklad v Polsku v niektorych miestach, kde si listok budes moct rovno kupit "oznaceny".

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.