L4 fajn, ale kým tá ele príde na novú dobu alebo trnavské mýto, a teda na významný prestupný bod, nebodaj na špitálsku, tak z HLST už dávno by som bol v cieli, sedel a pil kávu.
Mne a určite aj iným vyhovovalo zastavovanie na mestských zastávkach na, ktorých sa nestojí v trase z Petržalky. Úspora času.
Podobne bude priamy skôr na Nivách skôr ako cestovanie z Astronomickej či zo Z. Pieskov. Záleží kam cestuješ. L90,91 ťa tiež nevyloží na Jasovskej, ale ide až do centra.
Nepovedal by som, že nikto nemá problém, skôr to ľudia berú ako nutné zlo kvôli výlukám. L80 má problém odviezť ľudí do mesta aj keď ide vložený spoj s klbákom.
Ide skôr o tú kratšiu otočku: ... - Obchodná - nám. SNP - Centrum - Rača. A v tomto smere, aby bola spoločná zastávka Centrum s e-3. Cez tunel nie, to by naozaj vozilo vzduch. Cestujúcemu z Rače je väčšinou jedno, ak ide do iba do centra, či vystúpi na Vysokej, alebo na Mariánskej.
Som PRDúch, ale mám ešte malý úväzok, 1-2x/týždeň, keď som v Bratislave (asi 60% času), idem do práce. Leto bývam skoro celé mimo BA. Napriek tomu mám električenku na celý rok, lebo predstava, že by som musel stále myslieť na to, že si mám kúpiť/označiť lístok, že by som uvažoval nad tým, či sa mi oplatí zviezť sa MHD 1-2 zastávky, je mi dosť nepríjemná. S električenkou sa cítim slobodný - hop on, hop off, ako som už písal v inom príspevku.
Mňa stále zaujíma ten objektívny dôvod (nie vždysatotakrobilo) prečo je nevyhnutné alebo žiaduce aby všetky autobusy z regiónu jazdili práve na Nivy.
Väčšina samotnej Bratislavy funguje v pohode bez priameho spojenia na Nivy, prečo zrazu za hranicou mesta je takéto spojenie aboslútnou nevyhnutnosťou bez ktorej sa zrúti vesmír?
Podľa toho aké kvantum sa ráno vozí v relácii Zochova - Chatam Sofér a poobede späť by to využitie malo. Keď tade jazdili L6,7 tam nebol River park a ani Zuckermandel, kde je množstvo kancelárii. Predtým tam boli tri vežiaky a jeden pavilón z výstaviska PKO.. No a mali sme aj zastávku Tunel pre linky jazdiace cez Tunel ďalej do Karlovky. Čiže vtedy tam bola ďaleko lepšia obsluha oproti súčasnosti.
Ty si ako R. Augustín, aj ten trpel nezdravou fixáciou na túto autobusovú stanicu. Ja, ako majiteľ nehnuteľnosti v Bratislave, vnímam zvýšenie daní ako jednostranné rozhodnutie magistrátu.
Nikde som sa však nedozvedel, či tá znížená kapacita nedostačuje, keď je okolo také haló. Ty tú odpoveď vieš? Je kapacita zmenšenej AS nedostatočná? Ak áno, máš k tomu nejaké čísla/informácie ako a kedy sa to prejavuje?
Čo som tam napísal? Že kombinácia automaty a appka a online obchod a kto je tak lenivý, že nič z toho nespraví, tak nech si tie 3€ priplatí u šoféra. Mal 3 iné možnosti, nevyužil ich, tak nech platí. Žijeme v roku 2025
Dávaš rovnaké argumenty ako ľudia, čo tvrdia, že aj v roku 2025 tu má Slovenská pošta roznášať žlté lístky a nemajú sa rušiť do budúcna.
Toto argumentovanie dôchodcami je úplne mimo. Žijeme vo svete, čo sa vyvíja. Majú sa vzdelávať postupne, počítače, mobily, je to všeobecná vec. Počítače tu máme 25 rokov, smartphony 18 rokov. Automaty na lístky tu máme cez 50 rokov.
zbrojenie v železničnom žargóne=dopĺňanie paliva do vozidiel, ktoré majú motor, ale nejazdia na elektrinu(t.j. dieslové a parné).
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
gejza