Reakcia na: Andrej #253931:
Ak by sme takto fungovali odjakživa, tak Sanos máme spravený už v roku 2000 a medzitým by prešiel už aspoň piatimi strednými prehliadkami aby sa nerozpadol úplne. A z technologického hľadiska by stále čakal na riadnu GO, pretože na náter, vyčistený, no hnilý interiér a platné revízie to nebude jazdiť permanentne

Rába
Naspäť k téme - čiastočná oprava naozaj nie je udržateľná záležitosť pre prevádzku historických vozidiel.
Možno extrémny príklad, ale pozrime sa v ČR na historickú lokomotívu Albatros s číslom 498.106, ktorá je vzácna a stojí v múzeu, lebo nemá GO a ani revíziu kotla. Takže čo poviete, aby sa takýto klenot mohol vlastnou silou zúčastniť nejakej akcie?
Natrite si to a dajte tam pečiatku s povolením na prevádzku, hoci reálny stupeň opravy nie je spravený?
Ako technik si to nemyslím a hádam ani Vy by ste im to nepovedli, ale v DPB si to očividne takto predstavujú všetci čo ku dnešnému dňu robia historické vozidlá a je to smutné, kam to dospelo. Veterán by mal byť vždy čo najviac vyšperkovaný.