Reply on: Klepeto #253949:
Piatky je vždy plná aj D4 von z mesta. Je tam komplet tranzit kamiónov + robili dilatáciu na estakáde pri Avione čiže to väčšina obchádzala aj osobnými autami. 10km navyše no úspora časová tak 15-20 min. No záhoriu pomôže jedine dokončenie D4 s tunelom Karpaty. Sitina a lievik D2+D1 Lanfranconi boli plné aj cez prázdniny.
Rába
Naspäť k téme - čiastočná oprava naozaj nie je udržateľná záležitosť pre prevádzku historických vozidiel.
Možno extrémny príklad, ale pozrime sa v ČR na historickú lokomotívu Albatros s číslom 498.106, ktorá je vzácna a stojí v múzeu, lebo nemá GO a ani revíziu kotla. Takže čo poviete, aby sa takýto klenot mohol vlastnou silou zúčastniť nejakej akcie?
Natrite si to a dajte tam pečiatku s povolením na prevádzku, hoci reálny stupeň opravy nie je spravený?
Ako technik si to nemyslím a hádam ani Vy by ste im to nepovedli, ale v DPB si to očividne takto predstavujú všetci čo ku dnešnému dňu robia historické vozidlá a je to smutné, kam to dospelo. Veterán by mal byť vždy čo najviac vyšperkovaný.