Na ceste II/505 v úseku od Möbelixu po cca vjazd na diaľnicu D2 v smere do mesta bola včera namaľovaná hrubá krajnicová čiara medzi doterajšími dvomi priebežnými jazdnými pruhmi. Zrejme sa tam chystá BUS pruh, ktorý by teoreticky mohol uľahčiť prístup L21 v rannej špičke na D2ku. Nerieši to však asi miesto, kde L21 najviac stráca, a to na samotnej diaľnici.
bobitwo
1) rozchod: 1435mm vlak, 1000mm v električka v Bratislave
2) šírka vozňa: vlak 2835mm ±, električky 2500mm
3/ polomery zákrut: nové Panthery 150m, električka 25m.
4) váha jednotiek: nové Pantery (rad 660/661 čo budú najbližších 40 rokov najpoužívanejšie na Slovensku) dĺžka súpravy 79,4/105,9m, váha 159,5t/ neznáma váha, električky najťažšie 47,5t.
5/ napájanie súprav
6/nástupné hrany, Panther 580mm, električky 280mm ak si dobre pamätám.
A ďalších XY technických rozdielov. Odhadovaná životnosť jednotiek vlakov aj električiek pri serióznom servise je cca 40-60 rokov.
Tvoje "neexistujúce" technické problémy sú dosť podstatné a veľmi existujúce a extrémne drahé.