Reakcia na: andrejandrej #253328:
Prd o tom vieš, ale ideš to kritizovať, že v Bratislave nepoužijeme, čo je v Brme. Napísal som ti najhlavnejšie problémy, prečo sa to nedá.Ale prosím, oblaž ma technickým riešením, ako dostaneš vlak, čo má 1435mm rozchod, šírku 2820mm, nástupná hrana 580mm, potrebuje 150m polomery zákrut, má dĺžku 90/105m, váha 160/210 ton, napájanie 3 kV ss/25 kV 50Hz na električkové trate, kde je 1000mm rozchod, šírka skrine 2500mm, nástupná hrana cca 300mm, sú 25m polomery zákrut, dĺžka do 32m, váha do 50t a napájanie 600V DC
MatejBA
Napríklad na Vajanského nadávam tiež, ale tam mám aspoň nejaké pochopenie prečo to spravili. Plus tam máš alternatívu v podobe Einsteinky a Sancovej. Ale tu nemáš nič, maximálne Dúbravku čo ale sa zhodneme, že bude veľmi zle, ak to začnú používať ako alternatívnu trasu.
A pokiaľ sa bude všade večne aj nelogicky obmedzovať IAD tak skutočne nebuď prekvapený, ak vyhrá nejaký hochštapler a začne robiť presný opak a rušiť bus pruhy, lebo vodiči budú voliť niekoho iného.