Reakcia na: Ike #253311:
Lenze Bus pruh v Lamaci a Zahorskej nevznikol na ukor jazdneho pruhu, ale na ukor krajnice. Tu nemas krajnicu. Tu uberies jazdny pruh.A je to velmi jednoduche - teraz ked je upchata dialnica, tak vacsinou stoji iba pravy pruh, casto az po ten Mobelix. To teraz presunies do laveho pruhu, v ktorom ale idu aj auta smer Lamac, Zahorska, Stupava a D2 smer CR, a zaroven auta z D2 od CR smer Lamac a Zahorska.
Cize VSETKO posles do 1 pruhu, a medzi kruhacom pri Mobelixe/Bory Mall a kruhacom pri OBI ti vsetko pojde z roznych smerov do roznych cielov. To ti nevyjde nijak rozumne. A ak este do toho pridas v buducnosti Saratovsku, dostavbu Borov a rozsirovanie medzi Lamacom a DNV bez alternativneho napojenia na D2, teda az pri Stupave...
Mne uplne staci teraz poobede, ked je uzavreta Sitina, ako pruh smerom na D2 do mesta stoji hodne daleko aj poobede okolo 16-17, a pruh do Lamaca je nastastie prejazdny, ale staci par blbcov, co sa chce zaradit neskoro, a zacnu to tam blokovat uz teraz.
Inak by som hovoril, ak by tu cestu rozsirili - medzi prvym kruhacocm (Mobelix) a nepouzivanou zastavkou mas 50m, medzi nou a beznou zastavkou mas 130m, medzi beznou zastavkou a kruhacom mas 250m.
andrejandrej
Náš problém nie sú technické detaily projektu. Náš problém je absencia dlhodobých plánov.
Tramway by mala byť nosným systémom v BA, ale jediný rozvoj bolo postavenie 50 rokov plánovanej petržalskej radialy. Pritom v podobne veľkom Brne narážajú na kapacitné možnosti tramvaji. My taký problém už asi tiež máme, len si to nepriznáme.
Technické detaily riešiť vieme, ako správni drotári, ale chýba nám nadhľad a dlhodobé uvažovanie.