Zopakujem ešte posledný raz, lebo evidentne nechcete rozumieť. Jazda vlaku a električky v bratislavských podmienkach na rovnakej infraštruktúre nie je možná.
Na Slovensku vlaky:
1) rozchod: 1435mm vlak, 1000mm v električka v Bratislave
2) šírka vozňa: vlak 2835mm ±, električky 2500mm
3/ polomery zákrut: nové Panthery 150m, električka 25m.
4) váha jednotiek: nové Pantery (rad 660/661 čo budú najbližších 40 rokov najpoužívanejšie na Slovensku) dĺžka súpravy 79,4/105,9m, váha 159,5t/ neznáma váha, električky najťažšie 47,5t.
5/ napájanie súprav
6/nástupné hrany, Panther 580mm, električky 280mm ak si dobre pamätám.
A ďalších XY technických rozdielov. Odhadovaná životnosť jednotiek vlakov aj električiek pri serióznom servise je cca 40-60 rokov.
Tvoje "neexistujúce" technické problémy sú dosť podstatné a veľmi existujúce a extrémne drahé.
Zdravím, mám jednu otázku zo zaujímavosti, aký bol dovod, ze sa v roku 2015 zrusila trolejova odbocka zo Štefánikovej na Palisády? To malo vyznam nie? Dakujem
Náš problém nie sú technické detaily projektu. Náš problém je absencia dlhodobých plánov.
Tramway by mala byť nosným systémom v BA, ale jediný rozvoj bolo postavenie 50 rokov plánovanej petržalskej radialy. Pritom v podobne veľkom Brne narážajú na kapacitné možnosti tramvaji. My taký problém už asi tiež máme, len si to nepriznáme.
Technické detaily riešiť vieme, ako správni drotári, ale chýba nám nadhľad a dlhodobé uvažovanie.
Ano, to s tebou suhlasim. Po Bajkalsku urcite treba pripadne aspon Novy Ruzinov /P+R R7. Linka 70 dnes zatial nepraska vo švikoch ze by tam bolo treba hned kolajovu dopravu.
Prepáč ale vlak nie je zázračne riešenie pre zapadnú časť, ako píšeš. Z Lamača by som musel ísť niekoľko zastávok autobusom (v špičke stáť v zápche,) aby som prestúpil na vlak čo ide raz za 60 minút, a vďaka genialite ZSSK musel buď stáť dlho na HlSt. alebo prestúpiť na iný vlak/inu formu dopravy.
Aj pomalá električka by ti dala väčší komfort a flexibilitu.
Nie je. Dôležitejšie je začať prievozskú radiálu aspoň po Bajkalskú. Tam sa najbližšie roky bude celé územie stavebne transformovať. Ono už teraz sa severná strana Mlynských nív stavebne rozvíja a to isté čaká aj jej južnú stranu. Pribudnú tam tisícky nových obyvateľov, nové služby a kancelárie. Tie trolejbusy na Prievozskej majú čo robiť s tým čo tam žije už teraz.
Západnú časť mesta hlavne oblasť Bory, Lamač, Polianky, Patrónka, centrum má hlavne riešiť železnica a to dobudovaním zastávok od DNV po HLST. Nikto sa nebude z Borov tralalákať pomalou električkou do centra ak ho tam vlak odvezie za 1/3 času.
S499.1023 - to bolo pekne od teba ze si im pomahal
Ano, ked to robis tak, ako je na obrazku, ako sa to ma, tak je to OK.
Ja som mal problem, pri vystupovani, ten dotycny to chytil ako obrazok znazornuje, ze sa to nema, a navyse nadvihol v buse este..
Vtedy to hrozilo ze sa kocik moze "prekotit"..
Ja som zasa desať rokov robil vodiča a tým mamičkám som pomáhal pri nástupe a pri výstupe a vždy som to robil práve tak ako je na plagátiku a nikdy som nič nevyklopil. Aj svoje deti som v rôznych typoch kočíkov nakladal a vykladal takto a tiež som nikdy nič nevyklopil.
bobitwo
1) rozchod: 1435mm vlak, 1000mm v električka v Bratislave
2) šírka vozňa: vlak 2835mm ±, električky 2500mm
3/ polomery zákrut: nové Panthery 150m, električka 25m.
4) váha jednotiek: nové Pantery (rad 660/661 čo budú najbližších 40 rokov najpoužívanejšie na Slovensku) dĺžka súpravy 79,4/105,9m, váha 159,5t/ neznáma váha, električky najťažšie 47,5t.
5/ napájanie súprav
6/nástupné hrany, Panther 580mm, električky 280mm ak si dobre pamätám.
A ďalších XY technických rozdielov. Odhadovaná životnosť jednotiek vlakov aj električiek pri serióznom servise je cca 40-60 rokov.
Tvoje "neexistujúce" technické problémy sú dosť podstatné a veľmi existujúce a extrémne drahé.