Zdravím, mám jednu otázku zo zaujímavosti, aký bol dovod, ze sa v roku 2015 zrusila trolejova odbocka zo Štefánikovej na Palisády? To malo vyznam nie? Dakujem
Náš problém nie sú technické detaily projektu. Náš problém je absencia dlhodobých plánov.
Tramway by mala byť nosným systémom v BA, ale jediný rozvoj bolo postavenie 50 rokov plánovanej petržalskej radialy. Pritom v podobne veľkom Brne narážajú na kapacitné možnosti tramvaji. My taký problém už asi tiež máme, len si to nepriznáme.
Technické detaily riešiť vieme, ako správni drotári, ale chýba nám nadhľad a dlhodobé uvažovanie.
Ano, to s tebou suhlasim. Po Bajkalsku urcite treba pripadne aspon Novy Ruzinov /P+R R7. Linka 70 dnes zatial nepraska vo švikoch ze by tam bolo treba hned kolajovu dopravu.
Prepáč ale vlak nie je zázračne riešenie pre zapadnú časť, ako píšeš. Z Lamača by som musel ísť niekoľko zastávok autobusom (v špičke stáť v zápche,) aby som prestúpil na vlak čo ide raz za 60 minút, a vďaka genialite ZSSK musel buď stáť dlho na HlSt. alebo prestúpiť na iný vlak/inu formu dopravy.
Aj pomalá električka by ti dala väčší komfort a flexibilitu.
Nie je. Dôležitejšie je začať prievozskú radiálu aspoň po Bajkalskú. Tam sa najbližšie roky bude celé územie stavebne transformovať. Ono už teraz sa severná strana Mlynských nív stavebne rozvíja a to isté čaká aj jej južnú stranu. Pribudnú tam tisícky nových obyvateľov, nové služby a kancelárie. Tie trolejbusy na Prievozskej majú čo robiť s tým čo tam žije už teraz.
Západnú časť mesta hlavne oblasť Bory, Lamač, Polianky, Patrónka, centrum má hlavne riešiť železnica a to dobudovaním zastávok od DNV po HLST. Nikto sa nebude z Borov tralalákať pomalou električkou do centra ak ho tam vlak odvezie za 1/3 času.
S499.1023 - to bolo pekne od teba ze si im pomahal
Ano, ked to robis tak, ako je na obrazku, ako sa to ma, tak je to OK.
Ja som mal problem, pri vystupovani, ten dotycny to chytil ako obrazok znazornuje, ze sa to nema, a navyse nadvihol v buse este..
Vtedy to hrozilo ze sa kocik moze "prekotit"..
Ja som zasa desať rokov robil vodiča a tým mamičkám som pomáhal pri nástupe a pri výstupe a vždy som to robil práve tak ako je na plagátiku a nikdy som nič nevyklopil. Aj svoje deti som v rôznych typoch kočíkov nakladal a vykladal takto a tiež som nikdy nič nevyklopil.
nuz, kedze toto mesto dokazalo sprasit aj novobudovanu elektricku na zelenej luke s predpripravenym zarezom v terene urovnovymi krizovaniami (a este aj vystavba ide tempom slimaka), tak si nerobme plane iluzie na nieco ine......
Tak svoje deti som odkocikoval vacsinu via SlovakLines, kde boli schodiky..potom uz nizkopodlazaky.. roky 2017 az 2022. Nikdy som hentak nedvihal ako ukazuje obrazok, lebo to je suce na vyklopenie nakladu pod kocikom vratane dietata hore
Nehovoriach ze raz mi jeden iniciativny spolucestujuci tak daval kocik dole z busu, som myslel, ze ma vystre, lebo ja som ho drzal vpredu na zakladni pri kolesach a on za rucku ako na obrazku, jednak, na mna presla cela vaha kocika + ustalenie aby sa neprekotil..
Dotycny chcel sice pomoct, ale ked to nevie, radsej nech nepomaha..
Ja som takto parkrat pomahal mamickam vystupit, ale kocik som pustil az ked som citil ze je na zemi.. a ja som chytal za predok kde su mensie kolesa.. Navyse kazdy kocik ma inu konstrukciu, cize keby sa mu rucka vyklopila (hore ako kocikujes), ak by nebola zabrzdena..tak....
My sme mali Adamex kocik a ta rucka sa dala ohybat (hore a dole).. potom sme mali daco ako buginu a ked sa narodil syn tak dvojickovy kocik.. to bolo ine "karovanie" v buse minimalne nastastie sme nim cestovali..
Smutne je, ze to doslo do stadia, ze musia davat taketo plagaty.. Jednak zmyslanie ludi a druha vec, ze este nie su vsetky eliny nizkopodlazne..co by uz pomaly bolo na case..
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
MatejBA
Aj pomalá električka by ti dala väčší komfort a flexibilitu.