Reakcia na: J #24883:
V doplnkovom predaji u vodica jednoznacne len jeden druh listkov a nezlavneny. Osobne si myslim, ze 30-minutovy nezlavneny za 20 Sk je skvele riesenie. Ked chce clovek jazdit na listky s inou casovou platnostou a/alebo zlavnene, ma si ich zabezpecit inde. Predaj u vodica ma byt _doplnkovy_ a nie primarny. Osobne si myslim, ze vodic by vydavat mal (pokial ma ako) -- nepredpokladam, ze turista priduci do Bratislavy bude mat plne vrecka dvadsatkorunacok...Re #24889 J: Automat akceptujuci bankovky je vec pekna, ale extremne draha. Nehovoriac o bratislavskom vandalizme...
Vladimír
Podľa mňa by predaj v doplnkovom predaji mal prebiehať bez toho, aby zdržiaval ostatných cestujúcich. Preto mi pripadá logické, aby vodič preplatok nevracal. Prax z môjho rodného mesta však prezrádza, že väčšina cestujúcich sa spolieha na to, že vodič im vydá a absolútna väčšina vodičov aj skutočne vydáva, pokiaľ má. Maximálne som ochotný pripustiť oficiálne vydávanie do bankovky nominálnej hodnoty 20 Sk. Vyššie bankovky by skutočne nemali v MHD čo hľadať.
Nie ako niektorí počernejší občania, ktorí majú vo zvykom pýtať si 5 Sk zľavnený lístok s tísícovkou alebo dokonca päťtisícovkou v ruke
Dohodnime sa takto - v doplnkovom predaji bude JEDEN druh cestovného lístka, obyčajný a zľavnený. Ja tvrdím, že by to mal byť 30 min. Ak Ty tvrdíš, že 60 min., tak nech je 60 min., ale potom 30 min. nebude v predaji.
Osobne som však úprimne presvedčený, že by to mal byť práve ten 30 min.
Maximálny možný počet predaných cestovných lístkov 1 cestujúcemu svoje opodstatnenie má Už viackrát sme mali prípad, že cestujúci prišiel platiť čo ja viem s dvestokorunou a vodič mu odmietol vydať. Cestujúci potom požadoval kúpiť cestovné lístky v hodnote 200 Sk, čo vodič tiež (celkom logicky) odmietol. A konflikt je tu.
Preto si myslím, že určité obmedzenie by malo byť (napr. 3 alebo 5 ks)
Re #24890 Sarko: Už ma unavuješ. Ja nie som povinný svoje subjektívne hodnotenia akokoľvek dokazovať. Ak ja vyhlásim, že obsluha v nejakej predajni je nepríjemná, nie som povinný to dokazovať. Rovnako ak mám skúsenosti s rýchlosťou jazdy električiek v rôznych mestách. A nad postupom pri svojich výpočtoch by si sa mal zamyslieť. Veriť, že v Košiciach jazdíte rýchlejšie ako v Brne už nemôžeš veriť ani Ty sám.