Reakcia na: Vladimír #24887:
No podľa toho aké uniformy. Keď to budú také ako som videl v Tatrabanke tak kľudne, ale obávam sa, že to budú také ako nosí Dragan či ako sa volá.Tá 201 bola iba príklad. Jednoducho treba to zaviesť na nejakej malej časti pokusne. Buď na troloch, alebo na električkách ako S499 písal. No skôr tie električky.
A keď cestujúcemu predáš lístok len za drobné, tak na čo ho zavádzať. Veď v BA máš veľmi dorbú sieť automatov. Ako vydávať by podľa mňa mal.
To je pekné, že väčšina ciest trvá od 11 do 30 minút, ale my tu máme tarifu prestupnú a preto by aj 60minútový lístok mal byť v predaji.
si: Pochybujem, že niekto by u vodiča kupoval lístky dopredu, keď za každý zaplatí o 2,-Sk viac, takže hovoriť o maximálnom počte predaných lístkov? A cestujúceho netreba šikanovať takými vecami, že nevydáva. Iba ti ujdú ďalší potencionálny PLATIACI zákazníci, ktorý pôjdu na čierno. Ver tomu, že tých prípadov pri počte našich lístkových automatov by bolo málo a možno by sa našiel jeden prípad na kolo.
No a samozrejme bolo by treba kúpiť aspoň na zastávky v centre automaty aj na papierové peniaze. Ale tie by sa asi začali kradnúť, ale to by sa dalo vymyslieť.
Vladimír
Re #24855 J: Nehnevaj sa na mňa, ale veď toto je blbosť. Zavádzať predaj iba na L201? A prečo práve tam. Osobne by mi logickejšia, keď už, pripadala turistická L210. Ale aj tak nechápem, prečo zavádzať pokusne na jednej linke?! Z celej srandy dosiahneš akurát to, že nikto o tom nebude vediť a záver z pokusu bude taký, že cestujúca verejnosť nemá záujem o takúto službu.
Re #24857 Andy: Odpoveď pre J, jedna i druhá --> absolútny súhlas, ako keby som to sám písal
Re #24858 Beus: Dobre rozoberáš tie riziká predaja CL u vodiča, ale riešenie je predsa len jednoduchšie:
1. Predaj u vodiča sa ustanoví ako DOPLNKOVÝ za určitých podmienok.
2. Cestujúci MUSÍ mať drobné, inak mu vodič lístok vydať nemusí
3. CL u vodiča bude DRAHŠI, ako CL z predpredaja (motivačný prvok).
Re #24866 Andy: Sorry
Ja som na to zvyknutý. Písať zakaždým linka sa mi nechce. Používam L pre linku, T pre turnus, S pre službu, vyber si...
Re #24870 Papyr: V prípade, že vodič lístky nemá (opakujem, že lístky nemá, nie že nemá vydať), je to v DPMP klasifikované ako hrubé porušenie pracovnej disciplíny.
Re #24871 Ferro: Presne tak! Všetky lístky netreba predávať.
Re #24877 J: Áno, súhlasím, mali by byť aj zľavnené. Pokiaľ sa bavíme o časovej platnosti, stačili by podľa mňa polhodinové. Je to najpredávanejší lístok a jedná sa o doplnkový predaj - jeden lístok v ponuke bohato stačí.
Prešov má na vozidlách pri predných dverách piktogram dlane s CL a nápisom "Doplnkový predaj". Košice majú piktogram JCL s nápisom "Možnosť zakúpenie cestovného lístka u vodiča". Či má niečo Žilina, nepostrehol som.
Re #24882 S499.1023: No vidíš, aspoň toto sa v KE zväčša dodržiava. Čo odchod zo zastávky, to zazvonenie. Čo pohnutie na semafore, to zazvonenie...
Re #24883 J: Načo chceš ďalšie prieskumy, keď už dávno preiskumy dĺžky ciest ešte v roku 1999 boli. Najväčšia časť ciesť sa realizuje v dĺžke od 11 do 30 min.
Re #24884 Sarko: Už si fakt začínam vyčítať, že som si "nezahryzol do prstu" a písal také veci do fóra a vyprovokoval toto Tvoje ******* snaženie. Nakoniec si nám experimentálne dokázal, že v Košiciach jazdia električky dokonca rýchlejšie ako v Brne. Výborne!