Reakcia na: vegrar #243528:
To by dávalo zmysel, prečo mi predvčerom nezastavil autobus na Podunajskej. Absolutne plný spoj linky 720 alebo 740, jediné tlačidlo, ku ktorému som dočiahol je dopyt, ale ten ak správne viem by mal na SORke ukázať u šoféra ruku na dverách. Dopyt stlačený tesne po odchode z Priekopníckej, Podunajská prejdená bez zastavenia. Na iné tlačidlá som nedočiahol a aj tak na SORkách, keď sa raz už STOPka stlači, tak druhýkrát nezazvoní, k vodičovi som sa cez plný autobus nedokázal dostať, tak som stlačil núdzové tlačidlo na dverách, ktoré začalo bzučať opakovane, vďakačomu sme na Arménskej zastavili a bolo mi umožnené vystúpiť (bez akéhokoľvek výstupu vodiča, že čo som to stlačil).
Cancer
Tam môže začať aj Arriva, aj DPB hneď od včera seriózne sa zaoberať každou jednou sťažnosťou a v prípade vecí, ktoré nieje možné preveriť kontrolou záznamových zariadení ani kamier vozidla ísť ich preveriť do terénu.
Tie problémy vodičov sú iba skutočne v mizivom prípade ojedinelé. Väčšinou ide o chronické problémy, ktoré keby sa niekto prišiel pozrieť na druhý deň, na tretí deň od nahlásenia podnetu mohol by ich vidieť u vodiča na ktorého prišla sťažnosť na vlastné oči keď už sa teda budeme držať premisy, že zákazníkom sa zásadne neverí a oni si iba určite vymýšlaju, lebo chcú poškodiť nám a našim vodičom liniek vzornej obsluhy.