Reakcia na: MatejBA #235851:
Lamač je blízko Dúbravky, ja nie som lenivec, takže sa tam viem pešo dotrepať.Dá sa ísť aj 63+20 napríklad, je tam viac možností.
A koľko má Trnávka že takto hovoríš?
Proste sa vyberiem skôr.
SOR nevyberal tú klimatizáciu, to je problém DPB že ich kúpil jednu za jeden cent.
Na toto nemám prečo reagovať.
Viem že nemá.
Ak si myslíš že mám absolútne vždy voľný čas, tak sa veľmi mýliš, proste pôjdem skôr.
Oveľa viac.
Je rovnaký počet vozov na zastávke za hodinu, ostatné som už vysvetľoval.
Od 2016
Hlavne že CapaCity tam jazdil ešte po tom čo sa električka otvorila tento rok. Dá sa tam dostať X5 teraz.
Omg55
Radšej hodinu v zápchach, než v nepohodlnom autobuse. X5 tiež má prestupné uzoly. 83/84 je nahovno linka si myslím, a určite nie atraktívna, je veľmi nepohodlná a nechápem fakt prečo všetci sa tlačia práve do nej. Napríklad 96 alebo 91 sú oveľa menej preplnené, a to sú podobné linky ak sa myslí o spojení s ďalekou časťou.
Nepovedal som odpoveď na to, toto rozhodnutie som spravil len nedávno, dovtedy som ešte zvládal 83/84. Nie som nadčlovek, ale normálny cestujúci ako ostatní. Keď stojím, tak úplne v pohode. To, že NB 18 nemajú alebo majú slabú klimatizáciu nie je problém SORu. A áno, v X5 je oveľa lepšie ako v 83/84, nech mešká aj 3 hodiny.
Nie som rozmaznaný, Karlovka má električky. A hovoril som o zmene na 84, nie na 83. Navyše 59 ak je dobrá chvíľa, tak ide oveľa rýchlejšie ako 3 a niekedy je dokonca v predstihu! Keby dám preteky na Račianskej, tak 59 predbehne aj 2 električky bežne, ale nie vždy.
To čo som povedal o preplnenosti od vedenia, to je taká ťažšia logika. Napríklad sú 1 a 3, niektorí nastúpia na 1 a niektorí na 3, nie je preplnenosť. Ale zrazu musia všetci nastupovať na 3, takto vzniká až neuveriteľná preplnenosť. O linke 4 som nehovoril, kedysi som v nej v Dúbravke nejako nejazdil.
84 poznám veľmi dobre si myslím, jazdil som ňou veľa krát. Ale najviac som ju využíval ešte keď tam jazdil SOR.
83 jazdím viac.