A ešte som zabudol na linku 68 cez pracovné dni. Tam by bolo lepšie, keby Mercedesy išli na delené alebo ranné poradia, a SORy na celodenné. Však cez obed a neskoro večer je nižšia vyťaženosť, takže by na celodenné mali dávať SORy. Mercedesy dať na delené a ranné.
Omg55
Radšej hodinu v zápchach, než v nepohodlnom autobuse. X5 tiež má prestupné uzoly. 83/84 je nahovno linka si myslím, a určite nie atraktívna, je veľmi nepohodlná a nechápem fakt prečo všetci sa tlačia práve do nej. Napríklad 96 alebo 91 sú oveľa menej preplnené, a to sú podobné linky ak sa myslí o spojení s ďalekou časťou.
Nepovedal som odpoveď na to, toto rozhodnutie som spravil len nedávno, dovtedy som ešte zvládal 83/84. Nie som nadčlovek, ale normálny cestujúci ako ostatní. Keď stojím, tak úplne v pohode. To, že NB 18 nemajú alebo majú slabú klimatizáciu nie je problém SORu. A áno, v X5 je oveľa lepšie ako v 83/84, nech mešká aj 3 hodiny.
Nie som rozmaznaný, Karlovka má električky. A hovoril som o zmene na 84, nie na 83. Navyše 59 ak je dobrá chvíľa, tak ide oveľa rýchlejšie ako 3 a niekedy je dokonca v predstihu! Keby dám preteky na Račianskej, tak 59 predbehne aj 2 električky bežne, ale nie vždy.
To čo som povedal o preplnenosti od vedenia, to je taká ťažšia logika. Napríklad sú 1 a 3, niektorí nastúpia na 1 a niektorí na 3, nie je preplnenosť. Ale zrazu musia všetci nastupovať na 3, takto vzniká až neuveriteľná preplnenosť. O linke 4 som nehovoril, kedysi som v nej v Dúbravke nejako nejazdil.
84 poznám veľmi dobre si myslím, jazdil som ňou veľa krát. Ale najviac som ju využíval ešte keď tam jazdil SOR.
83 jazdím viac.