Reply on: Omg55 #235848:
"Jednolinkové vedenie je preto, lebo sa opičíme po západnej Európe ako sa to tu písalo, lebo Západ je najlepší, že? A čo tak si niekedy zobrať príklad napríklad z Moskvy? Ha?"Áno, v západnej Európe je verejná doprava organizovaná omnoho lepšie než v krajinách ex-CCCP, kde majú zväčša linky odvšadiaľ-všade so superatraktívnym random intervalom v rádoch desiatok minút (viď. napr. https://transphoto.org/photo/13/09/60/1309600.jpg ) a preto tam takmer všetci cestujú maršrutkami.
Čo sa týka Moskvy, aj tam majú jednolinkový variant - či už ide o metro, alebo sieť nosných liniek nazývanú "magistraľ". Električky tam zohrávajú iba doplnkovú funkciu feedera.
(Btw, včera sa v Moskve udial definitívny koniec prevádzky trolejbusov - iba v priebehu pár rokov sa im podarilo zlikvidovať najväčšiu trolejbusovú sieť na svete. Od takto 'progresívneho' mesta si skutočne brať príklad nemusíme.)
Omg55
Dá sa ísť aj 63+20 napríklad, je tam viac možností.
A koľko má Trnávka že takto hovoríš?
Proste sa vyberiem skôr.
SOR nevyberal tú klimatizáciu, to je problém DPB že ich kúpil jednu za jeden cent.
Na toto nemám prečo reagovať.
Viem že nemá.
Ak si myslíš že mám absolútne vždy voľný čas, tak sa veľmi mýliš, proste pôjdem skôr.
Oveľa viac.
Je rovnaký počet vozov na zastávke za hodinu, ostatné som už vysvetľoval.
Od 2016
Hlavne že CapaCity tam jazdil ešte po tom čo sa električka otvorila tento rok. Dá sa tam dostať X5 teraz.