205 Duobus v smere Nem. sv Michala - Rádiová, podľa mňa tato linka iba zbytočne zaberá miesto na Rádiovej tj konečnej pri 204, pretože už pri kúpe akumulátorových trolejbusov v smere Dlhé diely nahradí 204 - 32jku a pre zvýšenú kapacitu odstavných Tr- busov č. 204 zrejme zaberie aj odstavný pruh 205 na konečnej - Rádiová. Pred tým ako sa toto zrealizuje je potrebné obsluhovať Duobusom linku 205 cez Rádiovú s pokračovaním na: Banšelovú - zastávka na znamenie otv. časť čo je pri kontajneroch 15 m. pred semaformi. Ďalej cez Galvaniho so zastávkou - Lidl a s konečnou zastávkou Avion spoločnou so 63 tj v smere Ikea. DPB by mal zvážiť túto linku pre nápor nových obyvateľov Trnávky. A takto obsluhovať celú Trnávku s pokračovaním Banšelovú, Galvaniho k novému sídlisku kde je približne už 700 nových bytov a ďalšie sa stávajú. Treba zaparkovať 205 priamo k 63... Prečo? pretože 1000 nových obyvateľov zrejme musia dlhšiu dobu čakať na spoj 96 63 a aby nemuseli napr. cez celú Trnávku z Galvaniho chodiť peši k pošte na Kašmírsku, alebo k poliklinike Hanácka čo by mohla 205 vyriešiť a takto centrálne od nákupného centra pokračovať k Trnávke jedného konca na druhý tj už spomenutá poliklinika Hanácka - Galvaniho aj v spojnici s centrom mesta nem. sv. Michala. DPB by mal duobus využiť v tomto smere teda už na oboch stranách a čim skôr zrealizovať tento zámer, B E Z O D K L A D N E tu pre pribúdajúcich obyvateľov - návrh ktorý bol už v minulosti tu spomínaný a prezentovaný.

fanatikmhd
1) Viedli koľaje do toho prístavku? Na jednej jedine fotke stojí voz #150 (tá hovadina služobná s vlastnou stavbou kasne) na dvojici koľají, ale tie sú VEDĽA budovy. Lenže na pôvodných snímkoch vedú koľaje (opticky) do toho prístavku.
2) Koľaj výťažná - bola jednokoľajná? Končila kúsok za krupkovou? Na posledných snímkoch pred jej vytrhnutím badať daľší výjazd z vozovne (trinagel) práve na túto koľaj.
3) Vjazd do vozovne ide oblúkom, predpokladám na koľaj do haly 4 a 5, avšak iba oblúk a ideme rovno? Alebo je to kúsok dalej, oblúk a hneď protismerný oblúk (esíčko) po tú rovinku do vozovne?
4) Vo vozovni boli len tieto koľaje? žiadne iné?
5) Prechod z jednej koľaje na druhú pri umelke - bol len po hrotoch tá jedna spojka? Druhá spojka nebola?
Nevšímajte si zatiaľ skicárovú formu bez oblúkov, ide mi o schému, jej prekreslenie na oblúky bude až budem mať ujasnené všetky pozície.
Vďaka vopred každému za pomoc pri dokreslení schémy.
Vozovňa Martanovičova