Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: N/A #232012:
Čo sa týka počtu spojov v linke:

• medzi električkovými linkami vyhráva linka 3;
- cez pracovný deň odjazdí 432 spojov,
- ak sa kolo z Molecovej na Molecovu berie ako dva spoje, vedie linka X6;
~ cez pracovný deň odjazdí 504 spojov,

• medzi trolejbusovými linkami víťazí linka 212;
- cez pracovný deň odjazdí 282 spojov,

• medzi autobusovými linkami vládne linka X5;
- cez pracovný deň odjazdí 506 spojov,
- za nevýlukových okolností je to ale linka 95;
~ cez pracovný deň odjazdí 404 spojov.
Reakcia na: Minko #232014:
Ak SORka nevie zavrieť dvere, tak buď stojí v kopci (nemusí byť výrazný, niektorým vozom stačí aj výstupište na hlavnej stanici) alebo nadmerne tratí vzduch pri zastavení/otváraní dverí a nestihne dotlačiť do momentu zatvárania dverí. Hlavne na tých najnovších (12m aj 18m rovnako), stačí ak je na niektorom z okruhov jemne pod 8 barov (namiesto ideálnych 9-10) a už sa äebú dvere.
Fotobunka nie je úplná blbosť, hlavne v horúcich a studených mesiacoch je to fajn vynález. Tlačidlo na zatváranie dverí by však malo „cestujúci-necestujúci“ dvere zavrieť.
Reakcia na: N/A #232012:
Zavisi od toho ci berieme vsetky linky alebo len dennu premavku. Ak vsetky jednoznacne Hlavna stanica - 24 spojov vratane nocakov, ak iba denne Racko, Trnko a Patronka narovnako po 14
Reakcia na: Minko #232016:
Hej, ale výsledok je rovnaký = dvere sa nezavrú.
Reakcia na: mku81 #232017:
Na MBCC sa dvere dajú "pretlačiť" podržaním červených tlačidiel na ovládanie jednotlivých dverí na prístrojovke.
Reakcia na: N/A #232015:
a ako sa toto vyriesilo v Capacity? bezne jazdim L83 ked je natrieskana az "po okraj" a dvere sa zatvaraju v pohode... a pamatam si, ze zo zaciatku ked niekto stal v tej zltej zone pri dverach, tak sa zavriet nedali
Reakcia na: N/A #232015:
lenže ty si hovoril o automatickom zatváraní dverí, čo je rozdiel oproti bezpečnostnej fotobunke proti privretiu.
Reakcia na: Minko #232014:
SOR, ak dobre viem, zatváranie dverí fotobunkou nevyužíva, tam je ochrana proti privretu integrovaná do tlakových čidiel priamo v krídlach samotných dverí. Fotobunka je v MAN-e umiestnená cca 40 cm. od dverí do priestoru a je to cca 60 cm. dlhý čierny pás nad mechanizmom dverí, ktorý v prípade, že niekto pod ním stojí, otvorí dvere, aby zabránil "privretiu." A aj keby to vodič ovládal ručne, fotobunka mu to opäť otvorí, ako poznáme z Capacity.
Reakcia na: N/A #232013:
V 3204 sa to nedá ovládať manuálne? Lebo ja som vodičov na Manoch videl vždy stláčať tlačidlá na otvorenie/zatvorenie dverí. Nebude ten problém robiť skôr nejaké poistné snímanie priestoru pod dverami fotobunkou proti privretiu? Alebo nejaká chyba dverí? Už som totižto minule videl na linke 50 (žiaľ číslo vozu som si nezapamätal) SOR ktorému sa podarilo zatvoriť posledné dvere až asi na 7. pokus. Pritom nikto nestál ani v uličke v okolí dverí.
Vazeni, dovolte mi zdielat moj zazitok z prvej jazdy 3204, dnes rano na linke 63. Nie je to ziadny sotovyplod, iba nazor, s ktorym sme sa stotoznili s ostatnymi cestujucimi. Sedel som vzadu a mal som teda celkom rozhlad na dianie vo vozidle. Pointa tohto prispevku je vsak len jedna a to ta, ze opat tym, ze chceme byt moderni, robime chyby inde. Konkretne hovorim o fotobunke a automatickom zatvarani dveri. Nic v zlom, ale je to neskutocna sprostost. Preco? Stopol som si to a na kazdej zastavke od Vrancovicova po Bajkalsku sme stali 1-3! min. len preto, lebo ludia stali blizko (nie vo dverach) dveri. Dokonca ini vodici MHD trubili na tento autobus, kedze boli nalepeni na nas a nemohli vyjst, lebo proste fotobunka povedala ze to tak je a hotovo. Nakoniec som meskal 10 minut nie kvoli kolone, ale kvoli uzasnemu nemeckemu systemu, ktory by som odporucal asap prekopat na manualne ovladanie, ako sme zvyknuti, pretoze 80% cestujucich netusi, ze nema byt vo dverach, napriek tomu, ze je tam napis v urovni oci. Vyjadrite svoje argumenty, ako to urobit, aby bolo automaticky, no nie na ukor casu..
Reakcia na: MatejBA #232011:
Ja by som tipoval Račianske mýto a v tesnom závese Trnavské mýto, čo sa týka počtu spojov. 🙂 V tejto súvislosti by som bol zvedavý aj na iné podobné "naj", ako napríklad ktorá linka má najviac spojov, je najviac vyťažená a podobne?
Existujú k tomu nejaké čísla?
Reakcia na: N/A #232010:
Podla mna to bude suboj medzi Trnavskym mytom, Racianskym mytom, Hlavnou stanicou, Patronkou alebo Zochovou.
Len tak pre zaujímavosť - Ktorá zastávka najviac vyťažená (premelie sa ňou najviac cestujúcich)? Na ktorú zastávku premáva najviac spojov?
Reakcia na: TeBeCe #232008:
Ono by to mozno nebol taky problem, keby na mnohych usekoch nebolo 1+1 namiesto slubovaneho 1+1+bus
Reakcia na: FFF13 #232007:
Su, ale funguju v inverznom rezime rano. Auta stoja v pravom pruhu, autobusy hromadne jazdia v lavom pruhu, kde to ide rychlejsie.
Neviete niekto či sú v Karlovke ešte stále buspruhy v smere do mesta? Resp. či práce na rekonštrukcii nevyžadujú ich zrušenie. Dhšiu dobu som totiž tadiaľ nešiel
Reakcia na: MatejBA #232004:
spokojnosť sa pri projektoch od Jepka & Trdka ani neočakáva .... tam je štandardom predražený low-cost

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.