Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: N/A #232027:
Ak by sme brali hodinove maximum na jednej nastupnej hrane, Zochova by mala zvitazit s prehladom, tam je medzi 7 a 8 rano nejakych 75 spojov kazdym smerom.

Ak by sme brali sucet za cely tyzden a podla uzla a nie podla konkretneho nastupista, tipol by som si Trnavske myto, ktoremu "pomaha" vysoka frekvencia elektriciek pocas celeho tyzdna.
Reakcia na: N/A #232027:
V tom prípade asi Zochova. Spomedzi spomínaných uzlov práve Zochovu obsluhuje najviac liniek s bezkonkurenčne hustým sledom spojov hlavne v špičke - 80, 83/84, 93/94. Do toho ti ešte prídu "menej husté" 31/39 a občas nejaká 184.
Reakcia na: Jadran #232022:
bolo to na rovinke v Ružinove takže skôr ten druhý prípad.
Reakcia na: henko151 #232029:
Nezvyknu si, lebo vodici budu zatvarat centralne bez ohladu na fotobunku. A je to tak v poriadku.
Tak keď príde 80 vozov s fotobunkou, tak myslím že cestujúci sa začnú učiť že niečo také existuje. Všetko je to iba o zvyku, tak ako môžu niekde fungovať všetky zastávky na znamenie, tak môže fungovať aj fotobunka. Čím viac vozidiel s fotobunkou bude, tým rýchlejšie si cestujúci zvyknú že musia stáť ďalej od dverí.
Reakcia na: N/A #232015:
Ako teda podľa teba funguje v MBCC mechanizmus podržím tlačítko = dvere sa zavrú?
Reakcia na: Ričard #232023:
Ďakujem za vyčerpávajúcu odpoveď. Čo sa týka vyťaženosti, myslel som počet spojov (autobusov/trolejbusov/električiek), ktoré cez deň prídu na danú zastávku, nie liniek. 🙂
Reakcia na: Jadran #232024:
Predpokladam ze stale by fungovalo blokovanie rozjazdu ak sa dvere nedovreli. Samozrejme idealne by bolo dosiahnut taky stav, aby vlcaci nemuseli visiet vo dverach a teda sa mohla fotobunka pouzivat plnohodnotne, ale tam este nie sme.

Z mojho pohladu je v bratislavskych podmienkach idealne to riesenie ktore maju MBCC, teda fotobunka pre ucely automatickeho zatvarania dveri + moznost manualneho zatvorenia dveri vodicom, v kombinacii s velmi dobrym senzorom doliehania dveri.
Reakcia na: Jadran #232022:
Ak dobre viem, tento problém je opravený a robia to hlavne 2.dvere pri NB12 a 3 pri NB18.
Reakcia na: Ričard #232021:
Áno, a ideálne aj niekoho potiahnuť za ruky/nohy/bundu/tašku po nástupnej hrane, že?
Reakcia na: N/A #232012:
Čo sa týka počtu spojov v linke:

• medzi električkovými linkami vyhráva linka 3;
- cez pracovný deň odjazdí 432 spojov,
- ak sa kolo z Molecovej na Molecovu berie ako dva spoje, vedie linka X6;
~ cez pracovný deň odjazdí 504 spojov,

• medzi trolejbusovými linkami víťazí linka 212;
- cez pracovný deň odjazdí 282 spojov,

• medzi autobusovými linkami vládne linka X5;
- cez pracovný deň odjazdí 506 spojov,
- za nevýlukových okolností je to ale linka 95;
~ cez pracovný deň odjazdí 404 spojov.
Reakcia na: Minko #232014:
Ak SORka nevie zavrieť dvere, tak buď stojí v kopci (nemusí byť výrazný, niektorým vozom stačí aj výstupište na hlavnej stanici) alebo nadmerne tratí vzduch pri zastavení/otváraní dverí a nestihne dotlačiť do momentu zatvárania dverí. Hlavne na tých najnovších (12m aj 18m rovnako), stačí ak je na niektorom z okruhov jemne pod 8 barov (namiesto ideálnych 9-10) a už sa äebú dvere.
Fotobunka nie je úplná blbosť, hlavne v horúcich a studených mesiacoch je to fajn vynález. Tlačidlo na zatváranie dverí by však malo „cestujúci-necestujúci“ dvere zavrieť.
Reakcia na: N/A #232012:
Zavisi od toho ci berieme vsetky linky alebo len dennu premavku. Ak vsetky jednoznacne Hlavna stanica - 24 spojov vratane nocakov, ak iba denne Racko, Trnko a Patronka narovnako po 14
Reakcia na: Minko #232016:
Hej, ale výsledok je rovnaký = dvere sa nezavrú.
Reakcia na: mku81 #232017:
Na MBCC sa dvere dajú "pretlačiť" podržaním červených tlačidiel na ovládanie jednotlivých dverí na prístrojovke.
Reakcia na: N/A #232015:
a ako sa toto vyriesilo v Capacity? bezne jazdim L83 ked je natrieskana az "po okraj" a dvere sa zatvaraju v pohode... a pamatam si, ze zo zaciatku ked niekto stal v tej zltej zone pri dverach, tak sa zavriet nedali
Reakcia na: N/A #232015:
lenže ty si hovoril o automatickom zatváraní dverí, čo je rozdiel oproti bezpečnostnej fotobunke proti privretiu.
Reakcia na: Minko #232014:
SOR, ak dobre viem, zatváranie dverí fotobunkou nevyužíva, tam je ochrana proti privretu integrovaná do tlakových čidiel priamo v krídlach samotných dverí. Fotobunka je v MAN-e umiestnená cca 40 cm. od dverí do priestoru a je to cca 60 cm. dlhý čierny pás nad mechanizmom dverí, ktorý v prípade, že niekto pod ním stojí, otvorí dvere, aby zabránil "privretiu." A aj keby to vodič ovládal ručne, fotobunka mu to opäť otvorí, ako poznáme z Capacity.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.