Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Inak vsimol si vobec dakto ze linka 130 bude predlzena od 4.9. az ku Krematoriu? Cim vlastne takmer 100% nahradi volakedy zrusenu málo využívanú 38čku ? ?

Este nejake zmeny ste postrehli ? Okrem idiotskych prekladov elin na radialach ?
Reakcia na: TomJ #222469:
Traja za rok. Minimálne SAD DS smer Galanta - osobne viem potvrdiť. Teda neviem, lebo v živote nikdy nikoho som takto nevidel cestovať.
Reakcia na: zakaznik #222467:
Taká istá ako tá, ktorá má na svedomí, že tu https://goo.gl/maps/33yWo6dBASS2 od stĺpa vľavo (vrátane celej zastávky) nahradili po 35? rokoch betónový chodník za asfaltový, pričom o 2 roky sa bude celý tento priestor búrať pri stavbe električky. Poznám XY miest v Petržalke, kde sa mohol opraviť chodník v rovnakom stave ako tu, s tým že by tam vydržal dlhšie ako 2-3 roky.
Reakcia na: Peon #222468:
Osobne si myslím, že spoje Arriva Trnava a SAD DS by sa mali tiež zaintegrovať do IDSBK.
Čo sa týka vnútromestskej prepravy, existuje nejaká štatistika, koľko ľudí to využíva a na akých úsekoch?
Videl som zaujímavý úkaz: Vodič dopravcu Arriva Trnava automaticky umožnil prepravu cestujúcej z Rače v smere na ASMN (predal jej lístok). Zaujímalo by ma či mala cestujúca na CL uvedenú skutočnú nástupnú zastávku. Totiž aj v aktuálnom CP majú poznámku "Preprava cestujúcich medzi zastávkami v obvode MHD Bratislava je vylúčená." http://portal.cp.sk/Data/pdf/L207416_170515_53733.pdf

Pre porovnanie: Ďalší zatiaľ nezaintegrovaný prímestský dopravca SAD Dunajská Streda prepravuje cestujúcich v rámci Bratislavy za ich kilometrickú tarifu už niekoľko rokov.

Nepáčia sa mi takéto nezmyselné obmedzenia. V autobuse boli ešte voľné miesta na sedenie, takže platiaci cestujúci by sa podľa môjho názoru nemali z nejakého byrokratického dôvodu odmietať, a preto ja súhlasím s rozhodnutím tohto vodiča. Veď je to vnútroštátna linka dotovaná z verejných zdrojov.

Úmyselne neuvádzam ktorý spoj to bol v ktorý deň, aby som to neuľahčil vedeniu Arriva Trnava ak by sa o tomto mojom príspevku náhodou dozvedeli...
Aká psychotropná látka má na svedomí to, že na Furdekovej pri červenej pošte dnes frézujú asfalt a pondelok / utorok sa tam maľovalo VDZ? ?
Reakcia na: Petto #222465:
Tak to sa potom ospravedlnujem. MHD casto necestujem, a ked cestujem tak u elektriciek CP ani nepozeram, kedze do 8 min. mi vzdy nieco ide.?
Reakcia na: mrkvakj #222464:
Tie piktogramy su uz nejaky ten patek aj na vylukovych CP elin od vyluky Spitalska ?
Na vylukovom CP 207 sa objavili nove piktogramy.? Bohuzial zast. na znamenie stale len v SK. ?
Reakcia na: david1 #222462:
aha vidím že debeta už bola o tom nižšie..
Reakcia na: si #222461:
zase to ráno dodrbali ...
pôjde L5, minútu po nej v závese L17 a po štyroch L3 a po troch zase L5
ach jaj?
Reakcia na: Valec #222460:
pokial vsak potrebuje cestovat dalej ako na racismyto (cca 2/3 cestujucich), tak sa do tej 5ky tlacit bude urcite, kedze 17tka ho dalej neodvezie a prestup na vazovke je teda fakt vyhra (+urcite percento z tych co im staci ist po racismyto pojdu z principu na to co pride prve, ved elektricky sa aj tak nepredbehnu)...
Reakcia na: 810zssk #222459:
Z praxe ti viem povedať, že mnohí to zvládali, aj keď takáto situácia nastala za bežnej prevádzky. Takže určite to zvládnu aj keď sa takáto situácia bude opakovať deň čo deň pri každom spoji.
Samozrejme, ak raz niekto stojí pri označníku, tak nepobeží 35 metrov, ale ak si všimne prichádzať ďalšiu električku, tak si tlačenie rozmyslí.

(tým neobhajujem konštrukciu cestovných poriadkov)
Reakcia na: Valec #222458:
To je velmi naivna predstava. Realne sa vsetci budu pchat do prveho 🙂
Reakcia na: si #222456:
L17 dobehne L5 už na Detvianskej a na ďalších zastávkach sa už cestujúci rozdelia do vozov oboch liniek.
Reakcia na: Pe67 #222455:
Objavil som ďalšiu anomáliu, ráno Račianske mýto smer Rača: linka 3 - 7:07, linka 17 - 7:08, linka 5 - 7:09... Ach môj ty bože, ešte že po Račianskej nemusím ráno cestovať.
Reakcia na: Pe67 #222455:
hmm to mohli aspon tu L17 strcit pred L5, takto to bude akurat dobra ukazka na to ako je zbytocna... (kedze minutu pred tym jej takmer vsetkych potencialnych cestujucich poberie L5, teda ak sa po tej oficialne 5 minutovej diere od predchadzajucej L3 vobec pomestia...)
Zopár postrehov k novým CP E (od 4.9.):
Odchody z Molecovej, smer KV, Dubr.: linka 4 a 9 - 15:02, linka 6 - 15:03, linka 5 -15:04 a takto sa to opakuje každých 8 min. Len dúfam že 4ka bude chodiť až po 6ke a 5ke.

Aj na Račianskej bude ráno veselo. Odchody s Komisárok: linka 5 - 7:07, linka 17 - 7:08, linka 3 - 7:10 (takto sa to opakuje každých 8 min.), o pár zastávok sa dobehnú a pôjdu všetky tri naraz a potom 8 min.nič.

Linka 9 má z KV do Ružinova jazdnú dobu 36 min.a čuduj sa svete v opačnom smere až 39 min.(!) Pritom posledný mesiac medzi zastávkami Slovanet a Saleziáni čo chodím tak skoro vždy prejdeme plynule bez zastavenia - aj v smere do mesta - takže tam by sa kľudne dala skrátiť jazdná doba o jednu min. U saleziánov sa takto musí vetrať a pred Trnavským mýtom sa potom nestihnú svetlá.

U linky 8 ostala na nám.Ľ.Štúra vyrovnávačka 5 min. Pritom poobede pôjde z Ružinova vláčik 9 - 17 - 8 a potom 4 min. do linky 9

Prosím nepíšte mi že sa to lepšie nedá spraviť, samozrejme že dá, ale to by sa museli minimálne spraviť nanovo aj grafikóny na linkách 2,5,8 - tam sú odchody bez zmeny.
Reakcia na: Spacer1 #222451:
To je aj tu keď je nejaký voz s vlnovkou, teda že odchod je podľa CP vtedy, ale reálne sa nevie, lebo vozu nefunguje vysielačka, resp. GPS - teda neposiela o sebe žiadne údaje.
Reakcia na: Spacer1 #222451:
GPS sa na toto nepouziva, tie data vychadzaju z meskania vozidla.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.