Reakcia na: 810zssk #225229:
Prosím Ťa láskavo daj aspoň relevantné vysvetlenie čo myslíš pod týmito Tvojimi argumentami:1./ rozbitie bratislavského uzla
2./ zhoršenie pripojovosti
3./ poloha ZST Filialka na kraji mesta,
4./ centrálna poloha Hlavnej stanice.
Ale zober pri svojom uvažovaní do úvahy skutočnosť, že železničná stanica s historicky použitým názvom Hlavná stanica nie je z dôvodov, ktoré som už v diskusii uviedol rekonštruovateľná do takej podoby aby splnila nevyhnutné dopravno-technologické požiadavky na zvládnutie výhľadovej dopravy. Ak vôbec vieš o čo všetko ide.
MatejBA
Pripadne kebyze sa to urobi v hlbke Trnavskeho myta a potiahne blizsie ku krizovatke, aby bol prestup na MHD lepsi.
2./ Prestup na IC/EC/R na Filialke nezabezpecis. Iba ak by si ju ta tazke peniaze potiahol pod zemou smerom na Hlavnu Stanicu (namiesto Petrzalky) a spravil by si alternativnu trasu k Vinohrady - Hl. St.. Ale to sa neoplati vobec. Cize znova, jej vyuzitie moze byt maximalne na spickove spoje, takze investovat velke peniaze sa tam neoplati.
3./ Mozno myslel poloha na kraji centra mesta, lebo Filialka fakt nie je na kraji mesta.
4./ Tento bod tiez nechapem, kedze Hlavna Stanica je cca tak isto vzdialena od centra mesta ako Filialka. Plus vdaka nepristupu Sokolskej su tam slusne zapchy, ked pride viac ludi/vlakov.
810zssk: Tak zas ono by to uz problem byt nemal, ked ten vlak tam bude mat vmax 50km/h v tom useku tak tam staci hodit preferenciu ako ma elektricka na Hlavnu stanicu - subezne smery (Raca - Mesto, elektricky a Slimak - Kukucinova) budu mat zelenu + podla moznosti skratit, kedy naskoci cervene vystrazne znamenie na minimalnu moznu mieru, nech tam nie je cervena non stop. Ale zas ked ti tam pojde vlak rano a vecer mozno raz za polhodinu, tak to zas taky problem nebude.