Reakcia na: Joyki #225237:
Podla mna rozbijanie vlakov medzi Hlavnu stanicu a Nove Mesto je rovnako problematicke a je chybou. Dufam ze tato chyba nebude mat dlhe trvanie a je len otazkou casu kym ZSR a ZSSK nastavia prevadzku tak aby bolo mozne vsetky vlaky viest na Hlavnu stanicu. Aj ked, co by sme chceli od institucie ktora na poziadavku RJSK na trojhodinovy takt nakreslila striedavy takt 2-4 hodiny ? Ak by realne k tomuto zlu doslo, tak jedine akceptovatelne riesenie je riesit stanicu Vinohrady/Predmestie ako jeden celok s odbavovaciou halou v podzemi pod Racianskou (alternativne nad Racianskou). Ale opat, je to zufalo drahe a nikdy som ziaden takyto navrh oficialne nepocul.
810zssk
Avsak, toto co som napisal je jedna velka fantasmagoria, ktora by stala neuveritelne peniaze. Dve zakladne otazky su:
a) Kto by to financoval? A nehovorim len o vystavbe.
b) Ak by sme namiesto toho zrekonstruovali a skapacitnili bratislavsky uzol v existujucom trasovani, vybudovali elektrickove trate po Stefanikovej, na Nivy, do Prievozu a druhu vetvu v Petrzalke, kolajovu dopravu do Stupavy, vyriesili zeleznicne napojenie na letisko Vieden a objednali vlaky v intervale 15 minut celodenne, nepomohli by sme doprave ovela viac za ovela menej penazi?