Hlavne pre Chodca: Aj keď sa nepriniesol dokopy žiaden iný argument, okrem toho že je to drahé, ale ten argument je najpodstatnejší. To vážne niekto chce, aby mesto vyhodilo peniaze na novú stanicu, ktorá najskôr dopadne tak, ako dopadla na dlhé roky Petržalka, že väčšinou zívala prázdnotou a ostatné dôležitejšie stanice zostali v stave , v akom sú teraz? Štát, Mesto, ŽSR, ani EÚ nemajú bezodný rozpočet. Znova kladiem otázku, aké vlaky by tam jazdili? Lebo pochybujem, že ZSSK tam niečo bude chcieť odkloniť z Hlavnej Stanice kvôli prípojom. Už to tak pred časom podobne bolo a chválabohu sa to zrušilo. Je vôbec reálné, aby EC vlaky zastavovali i na Vinohradoch? Naozaj od Pezinka, Galanty, Malaciek cestuje tolko ludí na Trnavské Mýto a do okolia, že tam je nutné ťahať vlaky? Nie som zasa proti, nech sa stavia aj zajtra a potom prevádzkuje doprava na Filiálku, ale zo súkromných zdrojov. - Chodcovi odporúčam, nech si požičia od banky aspoň na to, aby si mohol prenajať napríklad dve Desirá a zvážať nimi ludí aspoň zo železničnej stanice Vinohrady k Trnavskému mýtu. Na začiatok Filiálku môže vybudovať ako jednoperónovú zastávku s nejakou budovou so zázemím a prístrešok pre vozový park a uvidí sa. Možno na tom ešte dosť zarobí a bude mať aj na výstavbu velkej stanice aj tunela.
MatejBA