Reakcia na: Solider #219114:
El. k ŽST Vajnory: cestujúci od NZ,SA,GA,SC by na ŽST Vajnory prestúpili na električku, ktorá by ich doviezla na Vajnorskú (dnes tí, čo robia v okolí Jurajovho Dvora a Vajnorskej buď cestujú Slovaklajnom, Sad DS a tí čo robia v lakeside a polus tower idú na ŽST Vinohrady, tam na elinu a na Riazanskej na 50 .. (alebo trafia ten jeden priamy vlak čo ide od Senca na Nové Mesto..) .. Poobede už tú možnosť nemajú..El. na Bory: cestujúci od Kútú/Ma/Zohoru vystúpia na terminály Bory a prestúpia na elinu na smer Dúbravka, Karlovka, nábrežie (aj keď v KVsi a Dúbravke nie je ani zdaleka toľko prac. príležitostí ako v tom Novom Meste...)
) A stíhal... ale akonáhle som mal dačo so sebou...45min každý krát...
Ale vravím, tým smerom Petržalka-Karlovka šlo minimum ľudí. Najčastejšie bola trasa karlovešťanou do auparku, po otvorení eurovei upadla... Tú trasu robím teraz autom. Prakticky: 5min peší presu nna zastávku Farského, l.1 na obchodnú (poštová) - 7min, prestup na l.5 prestup 1min, l.5 na segnerovu 14min, a 5min peší presun do bytu. To je koľko? 1 prestup, lístok 0,9€, čas 32min. Auto 8km, spotreba/cena benzínu = 1€ na cestu, čas 8-10min podľa semaforov.... Čiže 32min za 0,9€ alebo 8min za 1€... Je jasné prečo využívam na tých pár ciest touto trasou auto, že? .... Dodnes by som bol rád za priamy spoj Pe-KV, ale...z nadhľadu, to je totálne neefektívna linka. Aby mala zmysel, musí obsiahnúť aj centrum, a tým sa nekresťansky predĺži doba trasy a teda záujem o takú linku....
david1
Povrchová MHD nikdy nebude konkurovať IAD časom. Tu je električka relatívne rýchla na radiálach no potom cez centrum naopak veľmi pomalá.