Čiste busová doprava by mohla fungovať v pravom jazdnom pruhu kde aj teraz jazdia autobusy. Stredný električkový pás by sa potom zmenil na obojsmernú premávku len užších vozidiel, teda osobných áut a motoriek. Úplne v strede by sa tak vytvoril priestor na zelený pás s kríkmi a stromami. Bol by samozrejme prerušovaný kvôli odbočovaniu či otáčaniu. Zelene by tak bolo v Bratislave viac.
munww
Busy by sa predsa nemuseli obchádzať v protismere, vošli by na cestu medzi autá. Bus pruhy by mohli byť pri chodníku, nemuseli by byť v strede. Bolo by to praktickejšie a bezpečnejšie pre cestujúcich. Nebolo by treba chodiť cez cestu a aj z pokazeného busu by sa vystupovalo na chodník.
Doterajšie električky trčali na Račku len vtedy, ak sa vodič neposunul úplne dopredu. Tie nové blokovať budú.
Ten autobus tam trčal preto, že vodič vošiel do križovatky aj keď vedel, že bude zavadzať. S električkami na Račku je to iné. Majú pred sebou čisto tak idú. potom však musia nečakane zastať a blokujú inú dopravu.