Reakcia na: Viko #218756:
Tvoja neslušná argumentácia je mimo. Vždy je jedna koľajnica nižšie a pri užšom rozchode je električka viac nahnutá, čiže tlak na nižšiu koľajnicu je väčší. Tak pri užšom rozchode vznikajú prepady rýchlejšie. Chápeš?Od začiatku mám argument, že ak jedna električka stojí, stoja všetky. Dnes sa to v Bratislave udeje cca raz týždenne. Busy stojaci bus obídu. Toto nie je argument? Neuveriteľné, že hovoríš, že žiadny nemám....
Budúci rast ceny ropy nevieme spoľahlivo. Ja si myslím, že ropa výraznejšie rásť nebude, keďže spotreba bude skôr klesať, bude sa prechádzať na iné zdroje energie. A ropy je dosť, jej cenu na terajšej úrovni drží pripravenosť amerických producentov zvýšiť produkciu. Terajšia cena už začína byť pre nich zisková.
Ani cena ropy ani emisné kvóty však nie sú pre nás relevantné. Busy možno budú elektrobusy.
Buď trochu realista, prípadne nebuď zaslepený. Keď ľudia stratia prácu nebudú chodiť na úrad denne a nie všetci v tom istom čase....
Fakt škoda strácať čas ak stále len chcete neférovo dokazovať nutnosť električiek aj o 25 rokov. Píšte pravdu a nepodsúvajte mi, čo som nenapísal. Ja o budúcnosti koľajovej dopravy v mestách pochybujem, no vy viete naisto, že to je správne riešenie. Ste v oblakoch.
munww
Ja by som tie oblaky kľudne mohol pretočiť na teba, že na nich lietaš ty.
Ja som sa v tejto diskusii posunul do neutrálu a nie som už presvedčený o výhodnosti čiste autobusovej dopravy v čase keď električky zostarnú. Už dávno hovorím, že možno o 10 rokov sa uvidí. Práve naopak, tvrdo vo svojich pozíciách zostávate vy, keďže chcete, aby som s vami úplne súhlasil...
No vidíš a napríklad tvrdíš, že bude dražieť ropa... To nevieme a naviac pre túto diskusiu to vôbec nie je relevantné, podobne ako emisné kvóty. A za kultúrou? Kultúrne podujatia začínajú v dopravnej špičke? Také kam pôjdu stovky ľudí naraz?
Paráda že si aj ty spomenul automatizáciu a možné odsťahovanie montovní, čo by hralo proti potrebe veľkokapacitných vozidiel.