Reakcia na: S499.1023 #207260:
ja taky stary neni som. ? ja si mozem pamatat od zaciatku 90tych rokov. No to uz je 20 rokov prazdnych vozov v danej relacii.Je to trat merajuca 250m. Myslim si, ze nie je najvhodnejsie spajat dve najmenej vyuzivane trate v sieti.
Ostatne sam si zastancom, ze nema jazdi vlak tam kde staci bus, a teda nema jazdit elektricka tam kde staci minibus.
TomJ
L1 - HLST - Obchodná - SNP - Petržalka
L4 - ako dnes, ale len po KV + striedavo na NM a ZP
L5 - ako dnes
L7 - ŽST. Vinohrady - Špitálska - Petržalka (premáva v špičke)
L9 - Ružinov - Obchodná - Nám. Ľ. Štúra - Šafko - Obchodná - Ružinov (v rannej špičke až do KV, v prípade vybudovania konečnej Molecova po Molecovu - toto predĺženie ma napadlo ako posila pre KV, hoci 4 a 5 budú mať dokopy 2 min interval, aký je tam dnes v špičke, ale aj tak to tam chodí dosť narvaté)