Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: S499.1023 #207260:
ja taky stary neni som. ? ja si mozem pamatat od zaciatku 90tych rokov. No to uz je 20 rokov prazdnych vozov v danej relacii.

Je to trat merajuca 250m. Myslim si, ze nie je najvhodnejsie spajat dve najmenej vyuzivane trate v sieti.

Ostatne sam si zastancom, ze nema jazdi vlak tam kde staci bus, a teda nema jazdit elektricka tam kde staci minibus.
Reakcia na: MatejBA #207240:
Si tú Tomášikovu od ex-Ikey po Ružinovskú niekedy videl?
Reakcia na: Ámos #207238:
A ešte dačo - uvažoval si aj nad tým, že 40 m vozidlo na väčšine zastávok znemožní stanicovanie dvoch vlakov?
Reakcia na: Ámos #207238:
Že by to bolo dané tým, že k žst. BANM vedie jediná trať v Bratislave, ktorá nie je ani v CMO, ani na sídlisku, ani v Brownfielde? Priame spojenie BAHL s BANM neexistovalo roky rokúce. Na BANM jazdila l. 6 z CMO. Až niekedy koncom osemdesiatych sa zjavila 14 v dnešnej trase 2.
Dnes by mal byť schválený termín verejného zhromaždenia k rekonštrukcii v KV. Predbežný termín, ktorý by mal byť zrejme aj finálny je uvedený nižšie:

MIESTNE ZASTUPITEĽSTVO MESTSKEJ ČASTI BRATISLAVA - KARLOVA VES zvoláva
verejné zhromaždenie obyvateľov mestskej časti Bratislava – Karlova Ves dňa 18.5.2015 o 17,00 hod. v Karloveskom centre kultúry v súvislosti s predstavením projektu rekonštrukcie električkovej trate Karlovesko-Dúbravská radiála.


Reakcia na: 6608 #207236:
Ááá, beusák prehovoril.
Reakcia na: Valec #207255:
Ja som velmi zvedavy na dopravny generel. Ten nam ukaze kam ludia chcu ist.

To predlzenie o jednu zastavku je hlavne jednuche, lacne riesenie bez obrovskej vystavby. Tahat uz elektricku cez krizovatku a dalej po Tomasikovej uz chce toho ovela viac. Hlavne najst miesto na Tomasikovej...
Reakcia na: TomJ #207254:
L1 - HLST - Obchodna - Petrzalka
L2 Petrzalka - Americke - Blumental - Raca
L3 Dubravka - Safko - Ruzinov
L4 KV - Obchodna - ZP/ZSTNM

interval 3-4/5/7,5 (ak by boli len 32m vozidla, tak 4 min.)

Dubravka 3-4 min.
KV 90s - 2 min.
Dubravka 3-4 min
Petrazalka 90s-2min
Ruzinov - 3-4 min
Vajnorska - 6-8 min.
ZST NM 6-8 min.

Je tam zopar zadrhelov, priznavam, ale umysel by nemal byt vozit vsetkych odvsadial vsade.
Ale ponuknut elektrickovu dopravu s hustymi intervalmi, co pritiahne mnozstvo novych cestujucich aj ked mozno o nejakych prideme.

Reakcia na: Ámos #207246:
Všetkých tých, ktorí sa tam dnes vozia v L50 (po vybudovaní toho klientskeho centra ich bude ešte viac) a výhľadovo, ak sa vybuduje celé prepojenie Tomášikovej, tak aj ľudí od Rače. Však sa skús dnes nejako rozumne dostať napr. z Rače/Krasňan do Ružinovskej nemocnice mimo času premávky L75 - buď naokolo cez Blumentál, príp. až cez centrum, alebo s prestupmi s dlhými pešími prestupmi.

Tvoj návrh o predĺženie o jednu zastávku síce trocha pomôže, ale nič svetoborné to nebude, nakoľko z danej križovatky sa vieš celkom rýchlo (vďaka bus pruhu) dostať na Trnavské aj cestnou MHD.
Reakcia na: Ámos #207249:
K linke 2: pri súčasnom dvojlinkovom variante má najlepšiu trasu akú môže mať. Meniť konečné 2 a 4 je hlúposť (je to vysvetlené v príspevkoch nižšie). Ak by sa zrušila linka 2 a linka 4 by chodila striedavo na NM a ZP, tak by sa to inak ako zavedením jednolinkového variantu realizovať nedalo. Určite tu už boli návrhy na trasy pri tomto variante, ale napíšem ich aj ja:

L1 - HLST - Obchodná - SNP - Petržalka
L4 - ako dnes, ale len po KV + striedavo na NM a ZP
L5 - ako dnes
L7 - ŽST. Vinohrady - Špitálska - Petržalka (premáva v špičke)
L9 - Ružinov - Obchodná - Nám. Ľ. Štúra - Šafko - Obchodná - Ružinov (v rannej špičke až do KV, v prípade vybudovania konečnej Molecova po Molecovu - toto predĺženie ma napadlo ako posila pre KV, hoci 4 a 5 budú mať dokopy 2 min interval, aký je tam dnes v špičke, ale aj tak to tam chodí dosť narvaté)
Reakcia na: luky133 #207233:
Ja som dnes išiel nejakým Urbanwayom (číslo som zabudol) a mal príjemne vychladené. A včera bola dokonca klíma pustená v 1034.
Reakcia na: Ike #207251:
tiez som sa cudoval kto by solil vnutro voza ?
Reakcia na: Andy #207250:
Tá posypová soľ je vonku na dverách ?
Reakcia na: Ámos #207243:
Asi sme z odlišnej planéty, ale ani si nepamätám, že by sa mi niekedy stalo, že by som si povedal, že vozidlo MHD, ktorým cestujem (ak zrovna nevyšlo pred dvoma dňami nové do premávky), je dostatočne upratané a išiel by som ním napríklad v obleku na nejakú dôležitú udalosť.

Neviem ako vo Viedni, ale v Prahe, kde som dva roky žil, bolo takmer každé vozidlo, ktorým som cestoval naozaj upratané a čisté. Skrátka, v Prahe ráno vozidlo má proste čistú podlahu, čisté okná a tesnenia na nich, a umyté madlá.

Chápem, že DPB má oveľa menší rozpočet než DPP, ale na začiatok by stačilo, ak by upratovali raz za týždeň každé vozidlo, možno by to aj stačilo. V Bratislave ale akurát tak v prípadne potreby umyjú ogrcanú podlahu, a pozametajú hrubú špinu. Ale stačí si sadnúť na sedadlo a na rukáve má človek odtlačok prachu z okenného tesnenia. A ten prach tam určite nenapadal za pár dní. Podobne ako v máji nemohlo vozidlo nabrať na podlahu posypovú soľ.

Reakcia na: Ámos #207248:
vypadlo mi dokoncenie vety ?

*Ano dogma rata aj s L2, ale pri rozvetveni L4 na ZP a terajsi Fresh Market - buduce klientske stredisko statnej spravy, nebude L2 potrebna.
Reakcia na: MatejBA #207245:
Cely zmysel toho co som pisal nie je predlzenie L2 o jednu zastavku.
Ale realizacia druhej zmysluplnej konecnej pre L4 v podmienkach upravenej dogmy. A teda vsetky linky s intervalom 4/5/7,5 spicka/sedlo/vikend.
Ano dogma rata aj s L2, ale pri rozvetveni L4 na ZP a terajsi Fresh Market - buduce klientske stredisko statnej spravy.

O realizacii severojuznych prepojeniach v meste tvaru rozka prosim nebluznime. Ale ano, ak chceme kupovat 22m NP elektricky, spravme si trasu Prievoz - Tomasikova - ZST Vinohrady cez Zatisie ?
Reakcia na: 6608 #207236:
Tak ja sa hlásim, že si čistý interiér vážim. A necítim sa ako zviera. A keď aj niekedy áno, tak preto, lebo sa veziem v zasvinenom vozidle MHD.
Reakcia na: Solider #207244:
ok, definuj aky cestujucich chces pobrat?
Cestujucich odkial kam..
Realizaciou akej trate..
Reakcia na: Ámos #207242:
Malo by to vacsi zmysel, ako predlzit L2 o 1 zastavku (s vyhladom do buducna predlzenia Ruzinovskej). Oplatilo by sa ti dat tych tvojich 10 mil eur na 1 zastavku, ktoru by vyuzilo rovnaky pocet ludi, ako napriklad sucasne ZST Nove Mesto?
Reakcia na: Ámos #207242:
Neexistencia severo-južného prepojenia. Či si myslíš, že sa ľudia prepravujú iba z centra na perifériu? Tak ako chýba toto električkové prepojenie, chýba aj cestné prepojenie vo forme predĺženia Bojnickej a Tomáškovej ulice, pre ktoré je neúmerne preťažovaná Račianska a Jarošova ulica.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.