Samozrejme, ze som tam parkrat bol a kebyze sa to tam urobi (v co neverim dokonca ani ja), tak by to bolo velke scifi a zazrak. Len som narazal na to, ze aj to predlzenie o 1 zastavku je blbost (rovnako ako moj navrh), kedze z toho isteho miesta ti ide neviemkolko spojov na Trnavske a rychlejsie, ako by sla elektricka.
Hm, dobre vidím, že na zastávke, kde stojí len jedna linka (83 nepočítam) a v budúcnosti sa neplánuje, ani by nemala význam ďalšia, stojí infocedula? Teda nie že by som mal niečo proti nim, bodaj by boli na každej zastávke, ale nakoľko v dnešnej dobe nie sú ešte skoro nikde, fakt musela byť jedna z prvých lastovičiek práve táto zastávka? ?
Ale veľmi by ma neprekvapilo, keby boli stopy po nej aj vo vnútri. Na mojej vrakolinke-pseudolinke 64 chodia nonstop staré vozidlá, kde na každej nerovnosti hrkajú všetky plechy a armatúry (neviem presne, čo to je, má to tvar štvorca s oblými hranami a vypuklým stredom). Všetko to trieska, no vidno, ako niektoré časti nie sú úplne pritiahnuté spojovacím materiálom. Ale zobrať aku-skrutkovač a za 15s to dotiahnuť, tak to sa zrejme čaká na cestujúcich.
Áno, na rozdiel od teba viem a nefabulujem.
Ja som nikdy a nikde nepísal, že to MUSÍ robiť DP. Ja som písal, že nie je dôvod, aby to nevedel, keď to robiť má. Sú tam desiatky darmožráčov, nech sa naučia. Vedúci DTPT je kökõt, ale svojej prevádzke vládne železnou rukou, preto ho nikto nevyhodí. Detto vrchári.
ok a co?
Aj tak pozemok pod obratiskom je prakticky predany a skor ci neskor tam niekto tu druhu vezu bude chceit postavit.
Vajnorska ma sancu naplnit vozy vystavbou Babisovych 15tis bytov v Dimitrovke.
Tomasikova potiahnutim o ten kilometer. Inak ju zrusia bez nahrady (po vystavbe druhej veze) s prestupom na buducej integrovanej zastavke bus=tram Zatisie.
Ano chcel som na**ať uvrat. Rychle, cisto, hotovo. ? Kde by si tam chcel vopchat obratisko?
Ano klienstke centrum statnej spravy je to co popisujes. Neslo im do hlav system, ze urady si nebudu posielat obcana ale lejstro, vymysleli to, ze obcan pride na jedno miesto. ?
Z mojich skusenosti z nastev Viedne mam ine skusenosti a nevravim u zuvackach na podlahe.
A ano myslim si, ze pre odstrihnutie tej prihluposti ktora v DPB vladne v mnohych oblastiach, by bolo najefektivnejsie zriadit poziciu koordinatora. A mam dost dovodov preco ano.
Aj s ohladom na nasledne mozne tendre na baliky liniek.
Ostatne skus len neblamovat. Argumentuj preco je lepsie aby tieto sluzby robil dopravca.
Uz dlhodobo sa neviem zbavit pocitu, ze v DPB su ludia, ktori robia naschval zle. Napriklad veduci trolejbusov. Zakon vyzaduje 3-6 sekund, dajme 8. Mohli by nam jazdit trofle cez krizenia, vyhybky bez pribrzdenia, nie mi to budeme robit tak ako pred 40 rokmi akurat drahsie ako vo Svajci. Lebo niekto tu ma svoje kolajisko v mierke 1:1
Kde chceš pri tom tvojom freshmarkete spraviť otočku? Dúfam, že nechceš do mesta, ktoré električkovú dopravu dlhé roky buduje na báze obratísk, na***ať ďalšiu úvrať? Mimochodom, klientské miesto štátnej správy, to je čo? Zase nejaká Kaliho fašizujúca myšlienka? Nie priblížiť štátnu správu luďom, ale nahnať ich na jedno miesto, kde budú pokorne postávať a čakať, až sa rozsvieti ich číslo?
Ajaj, v Ámosovi sa zase prebudil bratislavský patriotizmus. Takže NIE, NIE a tretíkrát nie - bratislavské vozidlá NIE sú čistejšie ako viedenské (flakatá podlaha v ULFe od žuvačiek nie je to isté ako zažratá špina). Vozidlo môže vyzerať ako zo škatulky - môžeme sa o tom presvedčiť v mestách, kde im ešte Ámos neprezradil, že sa to nedá.
Ešte šťastie, že svet nie je plný Ámosov - nemal by kto vymeniť žiarovky.
Kto chce, hladá spôsoby, kto nechce, hladá dôvody. V tisícoch miest sveta, stokrát vyspelejších než Bratislava, si dopravné podniky sami robia výber cestovného, revízie, marketing a informácie ale v Bratislave by to tak byť nemalo, lebo Ámos povedal.
Na záver - ty nie si rodený Bratislavčan, že stále tak zdôrazňuješ tú Pééétržku?
Ano. S tym suvisi menej liniek, hustejsi interval, lepsie rozostupy = nezhlukovanie sa vlakov.
Aj v inych mestach jazdia dlhsie elektricky ako 32m a nikto tam od cestujuceho neocakava, ze pojde 50m aby nastupil do vozidla druheho vporadi. kazde vozidlo zastavi k oznacniku zvlast.
A ešte dačo - uvažoval si aj nad tým, že 40 m vozidlo na väčšine zastávok znemožní stanicovanie dvoch vlakov?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Ámos
Ano klienstke centrum statnej spravy je to co popisujes. Neslo im do hlav system, ze urady si nebudu posielat obcana ale lejstro, vymysleli to, ze obcan pride na jedno miesto. ?