Reply on: S499.1023 #207261:
Ano. S tym suvisi menej liniek, hustejsi interval, lepsie rozostupy = nezhlukovanie sa vlakov.Aj v inych mestach jazdia dlhsie elektricky ako 32m a nikto tam od cestujuceho neocakava, ze pojde 50m aby nastupil do vozidla druheho vporadi. kazde vozidlo zastavi k oznacniku zvlast.
TomJ
L1 - HLST - Obchodná - SNP - Petržalka
L4 - ako dnes, ale len po KV + striedavo na NM a ZP
L5 - ako dnes
L7 - ŽST. Vinohrady - Špitálska - Petržalka (premáva v špičke)
L9 - Ružinov - Obchodná - Nám. Ľ. Štúra - Šafko - Obchodná - Ružinov (v rannej špičke až do KV, v prípade vybudovania konečnej Molecova po Molecovu - toto predĺženie ma napadlo ako posila pre KV, hoci 4 a 5 budú mať dokopy 2 min interval, aký je tam dnes v špičke, ale aj tak to tam chodí dosť narvaté)