Reply on: Ámos #207243:
Asi sme z odlišnej planéty, ale ani si nepamätám, že by sa mi niekedy stalo, že by som si povedal, že vozidlo MHD, ktorým cestujem (ak zrovna nevyšlo pred dvoma dňami nové do premávky), je dostatočne upratané a išiel by som ním napríklad v obleku na nejakú dôležitú udalosť.Neviem ako vo Viedni, ale v Prahe, kde som dva roky žil, bolo takmer každé vozidlo, ktorým som cestoval naozaj upratané a čisté. Skrátka, v Prahe ráno vozidlo má proste čistú podlahu, čisté okná a tesnenia na nich, a umyté madlá.
Chápem, že DPB má oveľa menší rozpočet než DPP, ale na začiatok by stačilo, ak by upratovali raz za týždeň každé vozidlo, možno by to aj stačilo. V Bratislave ale akurát tak v prípadne potreby umyjú ogrcanú podlahu, a pozametajú hrubú špinu. Ale stačí si sadnúť na sedadlo a na rukáve má človek odtlačok prachu z okenného tesnenia. A ten prach tam určite nenapadal za pár dní. Podobne ako v máji nemohlo vozidlo nabrať na podlahu posypovú soľ.
Ámos
Ale realizacia druhej zmysluplnej konecnej pre L4 v podmienkach upravenej dogmy. A teda vsetky linky s intervalom 4/5/7,5 spicka/sedlo/vikend.
Ano dogma rata aj s L2, ale pri rozvetveni L4 na ZP a terajsi Fresh Market - buduce klientske stredisko statnej spravy.
O realizacii severojuznych prepojeniach v meste tvaru rozka prosim nebluznime. Ale ano, ak chceme kupovat 22m NP elektricky, spravme si trasu Prievoz - Tomasikova - ZST Vinohrady cez Zatisie ?