Reply on: S499.1023 #207265:
Ajaj, zas Vsevedko vsetko vie.Z mojich skusenosti z nastev Viedne mam ine skusenosti a nevravim u zuvackach na podlahe.
A ano myslim si, ze pre odstrihnutie tej prihluposti ktora v DPB vladne v mnohych oblastiach, by bolo najefektivnejsie zriadit poziciu koordinatora. A mam dost dovodov preco ano.
Aj s ohladom na nasledne mozne tendre na baliky liniek.
Ostatne skus len neblamovat. Argumentuj preco je lepsie aby tieto sluzby robil dopravca.
Uz dlhodobo sa neviem zbavit pocitu, ze v DPB su ludia, ktori robia naschval zle. Napriklad veduci trolejbusov. Zakon vyzaduje 3-6 sekund, dajme 8. Mohli by nam jazdit trofle cez krizenia, vyhybky bez pribrzdenia, nie mi to budeme robit tak ako pred 40 rokmi akurat drahsie ako vo Svajci. Lebo niekto tu ma svoje kolajisko v mierke 1:1
Andy
Neviem ako vo Viedni, ale v Prahe, kde som dva roky žil, bolo takmer každé vozidlo, ktorým som cestoval naozaj upratané a čisté. Skrátka, v Prahe ráno vozidlo má proste čistú podlahu, čisté okná a tesnenia na nich, a umyté madlá.
Chápem, že DPB má oveľa menší rozpočet než DPP, ale na začiatok by stačilo, ak by upratovali raz za týždeň každé vozidlo, možno by to aj stačilo. V Bratislave ale akurát tak v prípadne potreby umyjú ogrcanú podlahu, a pozametajú hrubú špinu. Ale stačí si sadnúť na sedadlo a na rukáve má človek odtlačok prachu z okenného tesnenia. A ten prach tam určite nenapadal za pár dní. Podobne ako v máji nemohlo vozidlo nabrať na podlahu posypovú soľ.