Reply on: Ike #207241:
Nebudme nefer!Cistota interieru bratislavskych vozidiel je o 300% lepsia ako byvala este par rokov dozadu. Dnes s rukou na srdci mozme povedat, ze bratislavske vozy su cistejsie ako tie viedenske.
Neocakavajme, ze kazdy voz bude vyzerat ako zo skatulky. To proste nie je mozne, aj vycisteni voz bude po jednom dazdivom dni vyzerat ako3 mesiace neumyvany.
Napad swapkou je skutocne dobry. Az do doby ked sa nad tym zamyslis a posles podriadeneho vywapkovat trolejbus. Ja som svojich podriadenych odmietal posielat na rebrik aby vymenili ziarovky. Nahoda je blbec a nezobral som si to nikdy na triko.
Ano DPB v kampaniach zlyhava, ale DPB nie je reklamna agentura. Oni by mali vediet ine veci, o toto by sa malo starat mesto.
Vobec celu agendu ohladom vyberu cestovneho, cestovnych poriadkov, revizie, marketingu a informovania by mal robit magistrat a DPB by mal len jazdit, kde mu mesto povie aby jazdil.
Ike
Plne s Tebou súhlasím ohľadom nevychovanosti cestujúcich. Na druhej strane sa spýtajme, aký dáva DPB cestujúcim príklad. Na vozidlách je niekoľkomesačná špina a interiér je vyslovene hnusný. Prakticky jediný čas, kedy sú vozidlá príjemne čisté je tesne po dodaní.
Je potrebné uvedomiť si, že špina vo vozidlách je neodlučiteľnou súčasťou poskytovania verejnej dopravy. Ak niekto odstraňovanie tejto špiny nezvláda, potom nezvláda poskytovať verejnú dopravu.
A opäť sa vrátim ku kampani. DPB kampane nerobí a keď robí sú nevýrazné, alebo zlé. Takže nevieme, či je "zvieracie" správanie prejav arogancie, alebo neuvedomelosti. Každopádne, ak sa DPB nevie o svoje vozidlá starať, prečo by sa o ne mali starať cestujúci? Aj keď nemám rád vandalov a arogantných ľudí, čo si vyložia topánky na sedadlo - tu primárne zlyháva DPB.