Reply on: Ámos #207249:
K linke 2: pri súčasnom dvojlinkovom variante má najlepšiu trasu akú môže mať. Meniť konečné 2 a 4 je hlúposť (je to vysvetlené v príspevkoch nižšie). Ak by sa zrušila linka 2 a linka 4 by chodila striedavo na NM a ZP, tak by sa to inak ako zavedením jednolinkového variantu realizovať nedalo. Určite tu už boli návrhy na trasy pri tomto variante, ale napíšem ich aj ja:L1 - HLST - Obchodná - SNP - Petržalka
L4 - ako dnes, ale len po KV + striedavo na NM a ZP
L5 - ako dnes
L7 - ŽST. Vinohrady - Špitálska - Petržalka (premáva v špičke)
L9 - Ružinov - Obchodná - Nám. Ľ. Štúra - Šafko - Obchodná - Ružinov (v rannej špičke až do KV, v prípade vybudovania konečnej Molecova po Molecovu - toto predĺženie ma napadlo ako posila pre KV, hoci 4 a 5 budú mať dokopy 2 min interval, aký je tam dnes v špičke, ale aj tak to tam chodí dosť narvaté)
Ámos
Cistota interieru bratislavskych vozidiel je o 300% lepsia ako byvala este par rokov dozadu. Dnes s rukou na srdci mozme povedat, ze bratislavske vozy su cistejsie ako tie viedenske.
Neocakavajme, ze kazdy voz bude vyzerat ako zo skatulky. To proste nie je mozne, aj vycisteni voz bude po jednom dazdivom dni vyzerat ako3 mesiace neumyvany.
Napad swapkou je skutocne dobry. Az do doby ked sa nad tym zamyslis a posles podriadeneho vywapkovat trolejbus. Ja som svojich podriadenych odmietal posielat na rebrik aby vymenili ziarovky. Nahoda je blbec a nezobral som si to nikdy na triko.
Ano DPB v kampaniach zlyhava, ale DPB nie je reklamna agentura. Oni by mali vediet ine veci, o toto by sa malo starat mesto.
Vobec celu agendu ohladom vyberu cestovneho, cestovnych poriadkov, revizie, marketingu a informovania by mal robit magistrat a DPB by mal len jazdit, kde mu mesto povie aby jazdil.