Ano chcel som na**ať uvrat. Rychle, cisto, hotovo. ? Kde by si tam chcel vopchat obratisko?
Ano klienstke centrum statnej spravy je to co popisujes. Neslo im do hlav system, ze urady si nebudu posielat obcana ale lejstro, vymysleli to, ze obcan pride na jedno miesto. ?
Z mojich skusenosti z nastev Viedne mam ine skusenosti a nevravim u zuvackach na podlahe.
A ano myslim si, ze pre odstrihnutie tej prihluposti ktora v DPB vladne v mnohych oblastiach, by bolo najefektivnejsie zriadit poziciu koordinatora. A mam dost dovodov preco ano.
Aj s ohladom na nasledne mozne tendre na baliky liniek.
Ostatne skus len neblamovat. Argumentuj preco je lepsie aby tieto sluzby robil dopravca.
Uz dlhodobo sa neviem zbavit pocitu, ze v DPB su ludia, ktori robia naschval zle. Napriklad veduci trolejbusov. Zakon vyzaduje 3-6 sekund, dajme 8. Mohli by nam jazdit trofle cez krizenia, vyhybky bez pribrzdenia, nie mi to budeme robit tak ako pred 40 rokmi akurat drahsie ako vo Svajci. Lebo niekto tu ma svoje kolajisko v mierke 1:1
Kde chceš pri tom tvojom freshmarkete spraviť otočku? Dúfam, že nechceš do mesta, ktoré električkovú dopravu dlhé roky buduje na báze obratísk, na***ať ďalšiu úvrať? Mimochodom, klientské miesto štátnej správy, to je čo? Zase nejaká Kaliho fašizujúca myšlienka? Nie priblížiť štátnu správu luďom, ale nahnať ich na jedno miesto, kde budú pokorne postávať a čakať, až sa rozsvieti ich číslo?
Ajaj, v Ámosovi sa zase prebudil bratislavský patriotizmus. Takže NIE, NIE a tretíkrát nie - bratislavské vozidlá NIE sú čistejšie ako viedenské (flakatá podlaha v ULFe od žuvačiek nie je to isté ako zažratá špina). Vozidlo môže vyzerať ako zo škatulky - môžeme sa o tom presvedčiť v mestách, kde im ešte Ámos neprezradil, že sa to nedá.
Ešte šťastie, že svet nie je plný Ámosov - nemal by kto vymeniť žiarovky.
Kto chce, hladá spôsoby, kto nechce, hladá dôvody. V tisícoch miest sveta, stokrát vyspelejších než Bratislava, si dopravné podniky sami robia výber cestovného, revízie, marketing a informácie ale v Bratislave by to tak byť nemalo, lebo Ámos povedal.
Na záver - ty nie si rodený Bratislavčan, že stále tak zdôrazňuješ tú Pééétržku?
Ano. S tym suvisi menej liniek, hustejsi interval, lepsie rozostupy = nezhlukovanie sa vlakov.
Aj v inych mestach jazdia dlhsie elektricky ako 32m a nikto tam od cestujuceho neocakava, ze pojde 50m aby nastupil do vozidla druheho vporadi. kazde vozidlo zastavi k oznacniku zvlast.
Že by to bolo dané tým, že k žst. BANM vedie jediná trať v Bratislave, ktorá nie je ani v CMO, ani na sídlisku, ani v Brownfielde? Priame spojenie BAHL s BANM neexistovalo roky rokúce. Na BANM jazdila l. 6 z CMO. Až niekedy koncom osemdesiatych sa zjavila 14 v dnešnej trase 2.
Dnes by mal byť schválený termín verejného zhromaždenia k rekonštrukcii v KV. Predbežný termín, ktorý by mal byť zrejme aj finálny je uvedený nižšie:
MIESTNE ZASTUPITEĽSTVO MESTSKEJ ČASTI BRATISLAVA - KARLOVA VES zvoláva
verejné zhromaždenie obyvateľov mestskej časti Bratislava – Karlova Ves dňa 18.5.2015 o 17,00 hod. v Karloveskom centre kultúry v súvislosti s predstavením projektu rekonštrukcie električkovej trate Karlovesko-Dúbravská radiála.
Ja som velmi zvedavy na dopravny generel. Ten nam ukaze kam ludia chcu ist.
To predlzenie o jednu zastavku je hlavne jednuche, lacne riesenie bez obrovskej vystavby. Tahat uz elektricku cez krizovatku a dalej po Tomasikovej uz chce toho ovela viac. Hlavne najst miesto na Tomasikovej...
interval 3-4/5/7,5 (ak by boli len 32m vozidla, tak 4 min.)
Dubravka 3-4 min.
KV 90s - 2 min.
Dubravka 3-4 min
Petrazalka 90s-2min
Ruzinov - 3-4 min
Vajnorska - 6-8 min.
ZST NM 6-8 min.
Je tam zopar zadrhelov, priznavam, ale umysel by nemal byt vozit vsetkych odvsadial vsade.
Ale ponuknut elektrickovu dopravu s hustymi intervalmi, co pritiahne mnozstvo novych cestujucich aj ked mozno o nejakych prideme.
Všetkých tých, ktorí sa tam dnes vozia v L50 (po vybudovaní toho klientskeho centra ich bude ešte viac) a výhľadovo, ak sa vybuduje celé prepojenie Tomášikovej, tak aj ľudí od Rače. Však sa skús dnes nejako rozumne dostať napr. z Rače/Krasňan do Ružinovskej nemocnice mimo času premávky L75 - buď naokolo cez Blumentál, príp. až cez centrum, alebo s prestupmi s dlhými pešími prestupmi.
Tvoj návrh o predĺženie o jednu zastávku síce trocha pomôže, ale nič svetoborné to nebude, nakoľko z danej križovatky sa vieš celkom rýchlo (vďaka bus pruhu) dostať na Trnavské aj cestnou MHD.
K linke 2: pri súčasnom dvojlinkovom variante má najlepšiu trasu akú môže mať. Meniť konečné 2 a 4 je hlúposť (je to vysvetlené v príspevkoch nižšie). Ak by sa zrušila linka 2 a linka 4 by chodila striedavo na NM a ZP, tak by sa to inak ako zavedením jednolinkového variantu realizovať nedalo. Určite tu už boli návrhy na trasy pri tomto variante, ale napíšem ich aj ja:
L1 - HLST - Obchodná - SNP - Petržalka
L4 - ako dnes, ale len po KV + striedavo na NM a ZP
L5 - ako dnes
L7 - ŽST. Vinohrady - Špitálska - Petržalka (premáva v špičke)
L9 - Ružinov - Obchodná - Nám. Ľ. Štúra - Šafko - Obchodná - Ružinov (v rannej špičke až do KV, v prípade vybudovania konečnej Molecova po Molecovu - toto predĺženie ma napadlo ako posila pre KV, hoci 4 a 5 budú mať dokopy 2 min interval, aký je tam dnes v špičke, ale aj tak to tam chodí dosť narvaté)
Ámos