Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Ámos #207252:
Ale veľmi by ma neprekvapilo, keby boli stopy po nej aj vo vnútri. Na mojej vrakolinke-pseudolinke 64 chodia nonstop staré vozidlá, kde na každej nerovnosti hrkajú všetky plechy a armatúry (neviem presne, čo to je, má to tvar štvorca s oblými hranami a vypuklým stredom). Všetko to trieska, no vidno, ako niektoré časti nie sú úplne pritiahnuté spojovacím materiálom. Ale zobrať aku-skrutkovač a za 15s to dotiahnuť, tak to sa zrejme čaká na cestujúcich.
Reply on: S499.1023 #207273:
Ano na rozdiel odomna ty presne vies vsetko.
Reply on: Ámos #207267:
Áno, na rozdiel od teba viem a nefabulujem.
Ja som nikdy a nikde nepísal, že to MUSÍ robiť DP. Ja som písal, že nie je dôvod, aby to nevedel, keď to robiť má. Sú tam desiatky darmožráčov, nech sa naučia. Vedúci DTPT je kökõt, ale svojej prevádzke vládne železnou rukou, preto ho nikto nevyhodí. Detto vrchári.
Reply on: S499.1023 #207270:
ok a co?
Aj tak pozemok pod obratiskom je prakticky predany a skor ci neskor tam niekto tu druhu vezu bude chceit postavit.

Vajnorska ma sancu naplnit vozy vystavbou Babisovych 15tis bytov v Dimitrovke.

Tomasikova potiahnutim o ten kilometer. Inak ju zrusia bez nahrady (po vystavbe druhej veze) s prestupom na buducej integrovanej zastavke bus=tram Zatisie.
Reply on: S499.1023 #207268:
neviem ako bol zadany. V tomto meste sa vsetko taji.
Komunikovane bolo, ze zistia odkial kam sa ludia najviac pohybuju.
Reply on: Ámos #207263:
Ber to tak, že konečná BANM je prakticky konečná Zátišie.
Reply on: S499.1023 #207266:
Ano chcel som na**ať uvrat. Rychle, cisto, hotovo. ? Kde by si tam chcel vopchat obratisko?

Ano klienstke centrum statnej spravy je to co popisujes. Neslo im do hlav system, ze urady si nebudu posielat obcana ale lejstro, vymysleli to, ze obcan pride na jedno miesto. ?

Reply on: Ámos #207257:
Dopravný generel ukáže houno. Dopravný generel bol spravený tak, ako si zadávatel povedal.
Reply on: S499.1023 #207265:
Ajaj, zas Vsevedko vsetko vie.

Z mojich skusenosti z nastev Viedne mam ine skusenosti a nevravim u zuvackach na podlahe.

A ano myslim si, ze pre odstrihnutie tej prihluposti ktora v DPB vladne v mnohych oblastiach, by bolo najefektivnejsie zriadit poziciu koordinatora. A mam dost dovodov preco ano.
Aj s ohladom na nasledne mozne tendre na baliky liniek.
Ostatne skus len neblamovat. Argumentuj preco je lepsie aby tieto sluzby robil dopravca.

Uz dlhodobo sa neviem zbavit pocitu, ze v DPB su ludia, ktori robia naschval zle. Napriklad veduci trolejbusov. Zakon vyzaduje 3-6 sekund, dajme 8. Mohli by nam jazdit trofle cez krizenia, vyhybky bez pribrzdenia, nie mi to budeme robit tak ako pred 40 rokmi akurat drahsie ako vo Svajci. Lebo niekto tu ma svoje kolajisko v mierke 1:1
Reply on: Ámos #207248:
Kde chceš pri tom tvojom freshmarkete spraviť otočku? Dúfam, že nechceš do mesta, ktoré električkovú dopravu dlhé roky buduje na báze obratísk, na***ať ďalšiu úvrať? Mimochodom, klientské miesto štátnej správy, to je čo? Zase nejaká Kaliho fašizujúca myšlienka? Nie priblížiť štátnu správu luďom, ale nahnať ich na jedno miesto, kde budú pokorne postávať a čakať, až sa rozsvieti ich číslo?
Reply on: Ámos #207243:
Ajaj, v Ámosovi sa zase prebudil bratislavský patriotizmus. Takže NIE, NIE a tretíkrát nie - bratislavské vozidlá NIE sú čistejšie ako viedenské (flakatá podlaha v ULFe od žuvačiek nie je to isté ako zažratá špina). Vozidlo môže vyzerať ako zo škatulky - môžeme sa o tom presvedčiť v mestách, kde im ešte Ámos neprezradil, že sa to nedá.
Ešte šťastie, že svet nie je plný Ámosov - nemal by kto vymeniť žiarovky.
Kto chce, hladá spôsoby, kto nechce, hladá dôvody. V tisícoch miest sveta, stokrát vyspelejších než Bratislava, si dopravné podniky sami robia výber cestovného, revízie, marketing a informácie ale v Bratislave by to tak byť nemalo, lebo Ámos povedal.
Na záver - ty nie si rodený Bratislavčan, že stále tak zdôrazňuješ tú Pééétržku?
Reply on: S499.1023 #207261:
Ano. S tym suvisi menej liniek, hustejsi interval, lepsie rozostupy = nezhlukovanie sa vlakov.

Aj v inych mestach jazdia dlhsie elektricky ako 32m a nikto tam od cestujuceho neocakava, ze pojde 50m aby nastupil do vozidla druheho vporadi. kazde vozidlo zastavi k oznacniku zvlast.
Reply on: S499.1023 #207260:
ja taky stary neni som. ? ja si mozem pamatat od zaciatku 90tych rokov. No to uz je 20 rokov prazdnych vozov v danej relacii.

Je to trat merajuca 250m. Myslim si, ze nie je najvhodnejsie spajat dve najmenej vyuzivane trate v sieti.

Ostatne sam si zastancom, ze nema jazdi vlak tam kde staci bus, a teda nema jazdit elektricka tam kde staci minibus.
Reply on: MatejBA #207240:
Si tú Tomášikovu od ex-Ikey po Ružinovskú niekedy videl?
Reply on: Ámos #207238:
A ešte dačo - uvažoval si aj nad tým, že 40 m vozidlo na väčšine zastávok znemožní stanicovanie dvoch vlakov?
Reply on: Ámos #207238:
Že by to bolo dané tým, že k žst. BANM vedie jediná trať v Bratislave, ktorá nie je ani v CMO, ani na sídlisku, ani v Brownfielde? Priame spojenie BAHL s BANM neexistovalo roky rokúce. Na BANM jazdila l. 6 z CMO. Až niekedy koncom osemdesiatych sa zjavila 14 v dnešnej trase 2.
Dnes by mal byť schválený termín verejného zhromaždenia k rekonštrukcii v KV. Predbežný termín, ktorý by mal byť zrejme aj finálny je uvedený nižšie:

MIESTNE ZASTUPITEĽSTVO MESTSKEJ ČASTI BRATISLAVA - KARLOVA VES zvoláva
verejné zhromaždenie obyvateľov mestskej časti Bratislava – Karlova Ves dňa 18.5.2015 o 17,00 hod. v Karloveskom centre kultúry v súvislosti s predstavením projektu rekonštrukcie električkovej trate Karlovesko-Dúbravská radiála.


Reply on: 6608 #207236:
Ááá, beusák prehovoril.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.