Reakcia na: Ike #207181:
Autoblok (AB) je výhodnejší ako automatické hradlo. Automatické hradlo (AH) (neviem, či všade, alebo len u nás, ale predpokladám, že skôr len u nás) môže byť v medzistaničnom úseku len jedno, t.j. úsek je rozdelený na dva priestorové oddiely, zatiaľ čo návestidiel autobloku môže byť viac, a teda úsek je rozdelený na viac priestorových oddielov. A zjednodušene povedané, čím viac priestorových oddielov v medzistaničnom úseku, tým viac vlakov môže byť naraz v takomto úseku, čo znamená vyššiu priepustnú výkonnosť trate s AB ako s AH.Na koridore by mal tento nedostatok pomôcť odstrániť systém ECTS ako popisuje laminátka, ktorý sa však v praxi veľmi nevyužíva.
Ámos
Hovorim len o novych K2S - 7126 - 7134. Stare 40 rocne kravy ponuknut Sarajevu (ako pises) alebo rozpalit, nechat 7103 ako historicke vozidlo. ?
Tym by nam vznikli 4 supravy a jeden zalozak ?
Kam s nimi? Na L5 4 poradia z 18. Myslim ze v pohode, zaroven linka s dopytom na najvacsiu kapacitu.
Ale vobec nemam predstavu co by doplnenie mnohoclenneho riadenia stalo. 20.000€ - podme do toho. 200.000 € - zabudnime na to. Budu dobre ako zalozaky a vycvikove a z jednej sa moze urobit polievacia elektricka ?
Dalsim riesenim je odpredanie novych K2S a ano myslim predaj za bubaky a spravit akciu 1 nova +1 40 rocna K2S zadarmo ? Na doplnenie potrebneho stavu (vyjazdenie Petrzalky) nechat si T6A5, kedze 120 novych by uz nemuselo stacit.
Ak by sme opat chceli posilnit kapacitu tak mozme spojit T6 do trojiciek. T6 su stale ok vozidla, nejaka vhodna GO, doplnenie klimy, determalne folie na okna, nejake to pritlacne kridlo a mracitka by tiez bodli ?
A preco mi vadia kratsie NP vozy? Ja sa na to nejak vzdy pozeram dopyt/ponuka/cena - uz asi profesionalna deformacia. Ak tam mam trat, ak tam mam vodica a moznosti zarabat viac, tak by som rozumnymi krokmi mal zabezpecit aby som zacat zarabat viac. A na to bude treba vacsie vozidlo.
A to bud predlzenie trate sem https://goo.gl/maps/jZJYP kde sa buduju dalsie projekty a je tam este dost volnej plochy alebo prehodenim konecnych.
Lebo povedzme si na rovinu, vozit ludi elektrickou z jednej ž.stanice na druhu je trosku blbost. Hlavne ak RJ neustale zvysuje pocet prepravenych a ti sa mozu odviest L2 akurat tak na hlavnu stanicu. No na to netreba vystupit z vlaku vsak ano. Uz dlhsie sa tu snazim najst tr3mpeho dogmu, ak si dobre pamatam on to mal dobre poriesene. No mna napadlo len taka blbost ako 4A a 4B. Jedna na ZP druha k ZST NM.
Hlavne tr3mpeho dogma je nieco co dufam raz uzrie svetlo sveta a zrusia sa dalsie zbytocne linky a 8 minutovy interval sa zmeni na 4 minutovy. Tentokrok by sam o sebe mohol vozidla zaplnit, kedze by to pritiahlo novych cestujucich - vid september 2005 v Petrzalke.
Sorry za dlhy prispevok, zemiak vsak pre vas nemam.