Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: matus7532 #207207:
Na výhybňu som zabudol
Reakcia na: CraneMan #207187:
Ale pride ?
A nervacim stale.
Teplo islo z otvorov pod sedadlo, technike nerozumiem, ja sa kludne budem stazovat dalej, len som hladala spravneho adresata.
Nabuduce - ak nejake bude - si vsimnem cislo elektricky.

Dôvod AH na koridore je prozaický, Siemens v tej dobe nevedel dodať AB spolu s ETCS.
Medzi stanicami pri AH môže byť aj viac oddielov ako 2, ak je tam výhybňa tak sa počet znásobuje.
Reakcia na: AAA #207202:
Predpokladám, že AH je teda veľmi zjednodušene povedané len technologický medzikrok medzi človekom ovládaným hradlom a autoblokom. Preto nerozumiem, prečo sa pri rekonštrukcii trate nepoužil AB, ktorý by jednoznačne zvýšil kapacitu trate. ECTS na 120ke myslím je. Ale toto by vyriešila až úroveň 3, ktorá je asi hudba budúcnosti.
Reakcia na: Ike #207196:
ale ved este maju plantu VP. Hadam ich neposleme do srotu s platnymi preukazmi.
Reakcia na: Ike #207200:
wapka... Eto balšaja technika?
Reakcia na: Ike #207200:
nie, ale už vidím, ako dielňa umýva vozy na dvore nejakou WAP-kou ? ? ?
Reakcia na: Ike #207181:
Autoblok (AB) je výhodnejší ako automatické hradlo. Automatické hradlo (AH) (neviem, či všade, alebo len u nás, ale predpokladám, že skôr len u nás) môže byť v medzistaničnom úseku len jedno, t.j. úsek je rozdelený na dva priestorové oddiely, zatiaľ čo návestidiel autobloku môže byť viac, a teda úsek je rozdelený na viac priestorových oddielov. A zjednodušene povedané, čím viac priestorových oddielov v medzistaničnom úseku, tým viac vlakov môže byť naraz v takomto úseku, čo znamená vyššiu priepustnú výkonnosť trate s AB ako s AH.
Na koridore by mal tento nedostatok pomôcť odstrániť systém ECTS ako popisuje laminátka, ktorý sa však v praxi veľmi nevyužíva.
Reakcia na: S499.1023 #207195:
v prvomrade aby sme si rozumeli. Bavime sa hypoteticky ak by mesto objednalo aj dalsich 60 NP elektriciek, cize by malo pokrytch 120 vlakov - cize kompletnu dnesnu vypravu bez Petrzalky.

Hovorim len o novych K2S - 7126 - 7134. Stare 40 rocne kravy ponuknut Sarajevu (ako pises) alebo rozpalit, nechat 7103 ako historicke vozidlo. ?

Tym by nam vznikli 4 supravy a jeden zalozak ?
Kam s nimi? Na L5 4 poradia z 18. Myslim ze v pohode, zaroven linka s dopytom na najvacsiu kapacitu.
Ale vobec nemam predstavu co by doplnenie mnohoclenneho riadenia stalo. 20.000€ - podme do toho. 200.000 € - zabudnime na to. Budu dobre ako zalozaky a vycvikove a z jednej sa moze urobit polievacia elektricka ?

Dalsim riesenim je odpredanie novych K2S a ano myslim predaj za bubaky a spravit akciu 1 nova +1 40 rocna K2S zadarmo ? Na doplnenie potrebneho stavu (vyjazdenie Petrzalky) nechat si T6A5, kedze 120 novych by uz nemuselo stacit.
Ak by sme opat chceli posilnit kapacitu tak mozme spojit T6 do trojiciek. T6 su stale ok vozidla, nejaka vhodna GO, doplnenie klimy, determalne folie na okna, nejake to pritlacne kridlo a mracitka by tiez bodli ?

A preco mi vadia kratsie NP vozy? Ja sa na to nejak vzdy pozeram dopyt/ponuka/cena - uz asi profesionalna deformacia. Ak tam mam trat, ak tam mam vodica a moznosti zarabat viac, tak by som rozumnymi krokmi mal zabezpecit aby som zacat zarabat viac. A na to bude treba vacsie vozidlo.
A to bud predlzenie trate sem https://goo.gl/maps/jZJYP kde sa buduju dalsie projekty a je tam este dost volnej plochy alebo prehodenim konecnych.
Lebo povedzme si na rovinu, vozit ludi elektrickou z jednej ž.stanice na druhu je trosku blbost. Hlavne ak RJ neustale zvysuje pocet prepravenych a ti sa mozu odviest L2 akurat tak na hlavnu stanicu. No na to netreba vystupit z vlaku vsak ano. Uz dlhsie sa tu snazim najst tr3mpeho dogmu, ak si dobre pamatam on to mal dobre poriesene. No mna napadlo len taka blbost ako 4A a 4B. Jedna na ZP druha k ZST NM.
Hlavne tr3mpeho dogma je nieco co dufam raz uzrie svetlo sveta a zrusia sa dalsie zbytocne linky a 8 minutovy interval sa zmeni na 4 minutovy. Tentokrok by sam o sebe mohol vozidla zaplnit, kedze by to pritiahlo novych cestujucich - vid september 2005 v Petrzalke.

Sorry za dlhy prispevok, zemiak vsak pre vas nemam.
Reakcia na: trolejbus6207 #207197:
To je odôvodnenie? Ak si budeš doma rekonštruovať kúpeľňu, tak budeš chodiť do práce 2 týždne smradľavý? Je to minimálne faux pas s ohľadom na kultúrne mestotvorné akcie, ktoré mesto organizuje s príchodom jari. Aspoň tú zaschnutú posypovú soľ by bolo dobré odstrániť nahrubo vysokotlakovým čističom.
Reakcia na: Ámos #207191:
Co by bolo zle napriklad na takom 2 clankovom Forcity 15T? Na menej vytazene linky ideal, na vikendy tiez a casom sa urcite bude rozsirovat siet.
Reakcia na: Ike #207196:
Trolejbusy sa neumývajú, lebo je v rekonštrukcii umyvárka. Dúfam, že ju stihnú dokončiť skôr, než zistia, že aj keď sa vozidlá neumývajú, tak všetko vlastne aj tak funguje. ?
Reakcia na: Ike #207196:
a máme ich kde umyť? funguje nejaká umývačka, keď sa rekonštruujú vozovne?
Reakcia na: Ámos #207189:
Alebo rovno pre DPB. V sobotu som sa vrátil z výletu a (síce netradične) vystúpil na Železnej studničke a pripadal si, ako keby som sa vrátil v čase. Na dvoch poradiach 212 14Tr, na 207 14Tr, do toho obligátnym vysávačovým akustickým prejavom vošla plynová Karosa.

A inak mám podozrenie, že Trolosorky sú špinavé ešte od zimy. Teda minimálne podľa "tónovania" skiel na dverách.
Reakcia na: Ámos #207191:
- A čo by sme získali spojením 2X K2S? Vysokopodlažné vozidlo o dlžke 45 m? Kde by jazdilo?
- Tak to by sme mali využitie pre 4 - 6 ks K2S. Čo so zvyškom?
- Ak by takéto vozidlá mali jazdiť aj inde, než po rovine, bolo by treba okrem vloženého NP článku prekopať celú koncepciu - aspoň jeden podvozok pod klbom hnací. A kto bude tolko investovať do starých vrážd?
- Ak miesto "odpredať" povieš "darovať" (napr. do Sarajeva), budem súhlasiť. Kto by si kupoval staré vraždy?
- Prečo ti vadia kratšie NP vozy?
Reakcia na: Ike #207181:
Teraz je tam ETCS, ktoré využíva možno aj 15 HDV a ostatné idú po autohradlovanej trati ale ŽSR si myslia, že je to tak správne.
Reakcia na: badrider #207180:
Čo keby si sa radšej zdržal komentára na tému, ktorej nerozumieš? Samozrejme, že vodiči nekúria ale rozhodne nejde o teplo z rozhorúčených brzd.
Reakcia na: Quakeman #207184:
Presne. Predpokladam ze rano ked bolo celkom chladno prepol na kurenie a potom sa oprelo slnko a ostalo vo vozoch teplo.
Mozno na to vodic aj zabudol, ze to ma ist prehodit. Ale urcite je ucinejsie sa rozculovat na webe ako ist za vodicom a slusne sa ho spytat, ci s tym nevie nieco urobit.
Reakcia na: S499.1023 #207174:
? ved to uz som ti vravel. Doplnit mnohoclenne riadenie a spojit 2xK2S, ale si ma vysmial ?

dalsie riesenia su

K2S by dalej mohli vyuzit na posilovu L6, len spickove poradia, vtedy by total VP nevadilo, kedze len doplnaju kapacitu a dana relacia ma NP spoj.

K2S doplnit strednym NP clankom. Z tychto sa mi tato najmenej paci.

Odpredat a zakupit nove NP vozy.

Kupovat NP vozy v kapacite K2S sa mi tiez moc nepaci. To radsej vymysliet ako kapacitnejsie vozy naplnit. Umiestnenim P+R parkovisk, predlzenim trate (L2 po Tomasikovej k Rožňavskej - obytne a administrativne subory), prehodenim konecnych.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.