Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: UltraM #201974:
Zakazat vjazd aut na tu zastavku ak nevie prejst plynulo (ako v krizovatke) a poslat tam policajtov a pokutovat, pokutovat, pokutovat.
Reakcia na: UltraM #201974:
Celkom v pohode. Len otázka: na zastávke sa môže "zastaviť vozidlo"? Myslím tým, keď zastavím na zastávke (z dôvodu kongescie) a následne zastaví vozidlo MHD z ktorého vyjdu ľudia štrikujúci sa medzi autami, tak je to v poriadku?

Druhá ani nie otázka, ale skôr návrh: prečo konečne nezovšeobecníme v zákonoch striedavé radenie (tzv. zips) na všetky možné prípady? Lebo pri poslednom obrázku má podľa platných pravidiel cestnej premávky dať vodič na električkovej trati prednosť pred vozidlami v pribežnom pruhu, čo znamená, že ak by sa dodržiavala litera zákona v plnom znení, opäť anti-preferenciu.

Pokojne by sa hodila aj dopravná značka "iný zákaz" s dodatkom "vodiči! Umožnite vyprázdniť priestor koľajiska".
Reakcia na: UltraM #201974:
Skor to vidim na 1 a 2, nakolko 1 bude len predlzena 13 do Petrzalky
Ta elektronicka tabula na zastavke Blumental je, len smerom do mesta a na opacnej nic..ci?
Reakcia na: Andreas.Papak #201971:
L2 a L13 podla posledného plánu. Dúfam že tam nevrátia L3,8. V centre mesta sú určite užitočnejšie.
Kedy bude fotoreport k super modernému a bezpečnému prestupnému uzlu Blumentál❓ Či nezávislosť tejto stránky je už na nule❓
Reakcia na: Valec #201970:
Už sa vie aké asi bude linkové vedenie po otvorení trate na hl. st.?
Reakcia na: Tedomík #201968:
Ale mesto tam chvíľami spomína až 3 linky. ?
Reakcia na: Bubulak #201963:
ja som len videl sanitku, vodica s vysielackou, asi nejaka MU...
Reakcia na: pressburger #201966:
Na dve linky stačí
Reakcia na: pressburger #201966:
podla vsetkeho ano.
Reakcia na: TeBeCe #201965:
Ináč - neviem či som to len zle pochopil - v obratisku na Hlavnej sa budú rekonštruovať len dve koľaje? Tá tretia vnútorná ostane tak?
Reakcia na: S499.1023 #201962:
podla zmluvy by mali byt betonove podvaly, zliabky a asfaltobeton. v obratisku zrejme tie second-hand panely namiesto podvalov.
Reakcia na: Bubulak #201963:
zajtra si istotne precitame do posledneho detailu co a ako sa dialo ?
Reakcia na: Mike #201960:
Najpozoruhodnejšie je ale vidieť, že BA musela byť skoro tri roky bez električiek na hlavnú stanicu kvôli takejto bagateľnej oprave len preto, aby si mohli politici pripísať body až práve pred voľbami.
Mmch., aká bude konštrukcia telesa na rekonštruovanom úseku? Podľa navážaného kameniva klasika - štrkové lôžko, pražce (drevo? betón?), žliabkové koľajnice a panelový zákryt?
Reakcia na: Valec #201959:
Zatiaľ prebiehajú práce za verejné peniaze, Ballo podľa zmluvy prispeje obrazne povedané len na koľajnice a výhybky. S klauzulou v zmluve, že ak do konca roka 2016 neskolauduje všetky potrebné objekty, tak si bude môcť svoj príspevok 500-tísíc eur nárokovať od DPB. Jasný kauf, lebo žiadne objekty sa stavať nebudú.

Čo sa týka tempa, spodný úsek robí Železničné stavebníctvo Bratislava, ktoré bolo najaté, pretože by to zrejme Rail Ways so svojimi kapacitami do novembra nestihol. Preto aj ten harmonogram v Dúbravke, pretože pôvodne to mal robiť Rail Ways, tak ako všetky DPB rekonštrukcie.
Reakcia na: Valec #201959:
No tam je 500.000 súkromných a 700.000 kvázi verejných ale v skutočnosti bohvie akých 😃
Reakcia na: TeBeCe #201958:
Pozerám, že týmto tempom to stihnú spraviť do konca mesiaca. Na rozdiel do takej Dúbravky - ale aspoň vidno, ako prebiehajú práce za súkromné a ako za verejné peniaze.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.