Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: 810zssk #201993:
Schyzofrénia ?

"Prepac, ale fakt neviem podla coho tam ma clovek odhadovat ci cez tu zastavku prejde, alebo nie. Takze teoria ze dame do zakona nejaku povinnost je pekna, ale bude fungovat maximalne tak na vyberanie pokut, pretoze to bude povinnost ktoru si vodic nema ako splnit. Bohuzial."

"To nie je chybou tvorcov projektu, ale vodicov. Auto nema co hladat na zastavke ak tam stoji elektricka."
Reakcia na: S499.1023 #201990:
Semafor tam bol asi dorobený ale bol. Väčšinou tam kedysi vypravovali sólo vozy L2 a L8. Na prvé zase L1 /13/ ktoré mali na stanici dlhšiu pauzu. Pred ukončením premávky na stanici išli väčšinou linky na obrat okrem L13.Rozhadzovali ich rôzne... ?
Reakcia na: S499.1023 #201991:
Tá zastávka je naozaj veľmi veľmi dlhá. Ak máme v BA podobne "široké" kriźovatky, väčšinou sa jedná o zložené križovatky.

A potom je tu druhý problém s ktorým som sa stretol pri prvom prejazde. Kým som prešiel cez ten prah, musel som spomaliť a stihla ma predbehnúť električka. Keď som si to uvedomil, okamžite som zastavil (ale už v priestore zastávky). No na prvýkrát sa to naozaj nedalo odhadnúť.
Reakcia na: S499.1023 #201991:
Prepac, ale fakt neviem podla coho tam ma clovek odhadovat ci cez tu zastavku prejde, alebo nie. Takze teoria ze dame do zakona nejaku povinnost je pekna, ale bude fungovat maximalne tak na vyberanie pokut, pretoze to bude povinnost ktoru si vodic nema ako splnit. Bohuzial.
Reakcia na: kecho #201987:
S tym plne suhlasim ze IAD tam nema co hladat...
Reakcia na: 810zssk #201981:
Križovatky sú aj rozsiahlejšie a nikto sa s tebou nebude baviť, či si odhadol alebo nie.
Reakcia na: Valec #201970:
Tá tretia koľaj nebola pôvodne aj tak myslená ako dopravná (nemá nástupište, nemá semafor z výstupišťa do nástupišťa, pôvodne ani nebolo v pragotronoch), len pre odchody končiacich a poruchových vozov, to až keď tam mesto a DPB svojou filozofiou "odvšadiaľ všade trikrát do týždňa" narvalo päť liniek, začala sa používať ako dopravná.
Reakcia na: TeBeCe #201965:
Zakrývať klasický zvršok asfaltobetónom je pekná hovadina...
Reakcia na: 810zssk #201983:
Ono sa tam absolútne nezmenilo nič čo sa týka hustoty dopravy v špičke. Autá tam takto bežne stávali aj pred vybudovaním zastávky Blumentál . Teraz je tam ešte horší lievik , keď že z Vazovovej idú dva pruhy. Chaos tam bol aj s jedným pruhom v minulosti.

Tam by to chcelo komplet zmenu riešenia dopravy. Možno urobiť obojsmernú Mýtnu po celej dĺžke + prerábka križovatky Račianske mýto.

Najdrahšie no najlepšie riešenie by bolo urobiť podjazd buď pre električky alebo autá pod križovatkou.

Odkedy zrušili možnosť odbočenia zo Šancovej na Račiansku sa to rokmi len zhoršuje.

Z Krížnej bolo tiež zrušené ľavé odbočenie na Legionársku. Tade sa to obísť nedá.

Z Vajnorskej jedine odbočením do Škultétyho a cez Kukučínovu. No to býva tiež slabo priepustné pre krátky zelený signal pri Kukurici.

Dalšia možnosť je už jedine pri Poluse alebo cez Nobelovu. No tieto prepoje už napĺňa Bajkalská resp. Tomášikova ul.

Pomohlo by aj vybudovanie plánovaných prepojov Predĺženie Tomášikovej ul na Račiansku a prepoj Bojnickej s Peknou cestou.

Obchvatom už dávno nik autom nejde pre zápchy ,ktoré tvorí tranzit skoro po celý deň.
Reakcia na: 810zssk #201983:
a týmto sa pekne dostávame k tomu, čo KDI+magoriát blokujú, že by tadiaľ nemala byť žiadna možnosť prejazdu pre IAD 🙂
btw. zmenili značenie hlavnej cesty, že hlavná už nie je rovno, ale z Vazky?
Reakcia na: Ike #201954:
Zjavne sa celkom neskoordinovali stavebnici robiaci horucovod a trat. A ked sa vyznacovali parkovacie miesta, tak niekto asi nedomyslel, ze sa ta trat bude robit. Takze dodatocne vyznacili niektore miesta nizsie.
Reakcia na: endrucio #201984:
Mame trochu deravy zakon podla ktoreho nemoze na zastavke autobusu zastavit nic, ani autobus MHD ? Takze keby sa velmi chcelo, da sa to riesit
Môže na zastávke autobusov MHD parkovať zájazdový autobus?

Dnes v noci bol zaparkovaný jeden autobus na Hodžovom námestí pred Crown plaza, hneď od zastávkového označníka. Okolo polnoci jeden chlapík čakajúci na N72 sa naštval a začal vyvolávať na nejaký dispečing (neviem či do DPB alebo na číslo, ktoré bolo na tom autobuse), ale niekoľko desiatok minút riešil s dispečerom neochotu vybaviť preparkovanie vozidla zo zastávky a vyhrážal mu sa policajtami. Je fakt, že kvôli tomu sa nemohli na danej zastávke zastaviť dva nočáky za sebou, len ma to zaujalo, či to bola oprávnená sťažnosť alebo tam parkoval legálne.

Dik za objasnenie. ?
Reakcia na: gejza #201982:
Nie je to zhruba rovnake, toto je o dost dlhsi usek, naozaj sa to zle odhaduje, lebo za tym je zas krizovatka (kam ZNOVA nemozes vojst kym nemozes prejst). Nemas sancu.
Reakcia na: 810zssk #201981:
to je síce fajn, ale zhruba rovnaké je to aj pri prejazde križovatkou, prípadne (ne)státí na prechode pre chodcov .... ak si vodič nie je istý, nech ostane stáť až do momentu, keď bude mať istotu ...
Reakcia na: MatejBA #201978:
Toto mi nepride ako dobry napad, ta zastavka je prilis dlha, velmi tazko by sa ti odhadovalo ci ju stihned prejst "na jeden sup", alebo nie.
Reakcia na: MatejBA #201978:
Treba skusit napisat na magoriat a cim viac ludi, tym vacsia sanca ze sa daco pohne... ja som pisal sem aj s linkom na tie foto... odp@bratislava.sk ... nech sa uz konecne uvedomia
Reakcia na: MatejBA #201978:
? ? ? ? ? ? ?
Reakcia na: UltraM #201974:
Zakazat vjazd aut na tu zastavku ak nevie prejst plynulo (ako v krizovatke) a poslat tam policajtov a pokutovat, pokutovat, pokutovat.
Reakcia na: UltraM #201974:
Celkom v pohode. Len otázka: na zastávke sa môže "zastaviť vozidlo"? Myslím tým, keď zastavím na zastávke (z dôvodu kongescie) a následne zastaví vozidlo MHD z ktorého vyjdu ľudia štrikujúci sa medzi autami, tak je to v poriadku?

Druhá ani nie otázka, ale skôr návrh: prečo konečne nezovšeobecníme v zákonoch striedavé radenie (tzv. zips) na všetky možné prípady? Lebo pri poslednom obrázku má podľa platných pravidiel cestnej premávky dať vodič na električkovej trati prednosť pred vozidlami v pribežnom pruhu, čo znamená, že ak by sa dodržiavala litera zákona v plnom znení, opäť anti-preferenciu.

Pokojne by sa hodila aj dopravná značka "iný zákaz" s dodatkom "vodiči! Umožnite vyprázdniť priestor koľajiska".

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.