Reakcia na: david1 #187888:
No ja prave ratam s tym ze Petrzalka bude skor.Samozrejme, vyhladovo tam pojde prave 1ka (kedze tramtrain trat je Janikov dvor - Hlavna stanica), hoci uprimne, velmi ma to netesi, lebo 1ka bude na SNPcku a Obchodnej chybat. Na druhej strane si myslim ze ked do Petrzalky zacne jazdit L1 tak uz tam nebude chodit 3 aj 8, ale iba jedna z nich a druhu obtocia cez L. Stura - osobne by som preferoval 8ku do Petrzalky a 3 na Stura, nech ma Petrzalka priame spojenie na Obchodnu aj Spitalsku (ako dnes vsetky radialy).
Potom tam rolu moze hrat aj trat na Stefanikovej, linka (Malacky -) Devinska Nova Ves - Hlavna stanica - Hodzovo namestie - Namestie SNP - Petrzalka - Rusovce - Rajka by bola uplna parada ? ale to uz je uvaha moc dopredu...
Proste by som zatial ratal ze pri spusteni Petrzalky este stanica nebude, teda najskor sa do Petrzalky predlzia 3+8.. a potom bude zvysok..
, teda v centre nedojde k ziadnemu navyseniu frekvencie spojov! Vynimkou bude krizovatka Safarikovo namestie, ale tak tam to bude riesene cele inak.
Stale riesite CSS v Pe pre elektrickovu trat, ktora nebude hadam ani 5 rokov. Vcil sa vyuziju EF na stavbu po Bosakovu, a smitec. Dalej prachy nebudu (ak EU neuvolni dalsi riadny balik pre JeTi). CSS sa da nastavit tak, aby elektricka nikde nestala, pricom napr v takom svedsku som sa prave stretol s takym prvkom, ze na menej vytazenych "priecestiach" bolo normal zabezpecovacie zariadenie, kratke predzvananie, a elektricka preletela. V liberci tusim to je tiez, Petrzalka nema absolutne take cesty, kde by sa tvorili kolony alebo to nebolo mozne. Podla povodneho planu vedenia trasy (ktory +- je vzdy rovnaky) nastane problem akurat pri Jungmanovej, kde je celkom slusna doprava (Ale CSS by rovno vyriesila problemy s prejazdom cez tu retardovanu Tkrizovatku), a dalsie miesto asi az pri Technopole. Inde nie je taky prepravny prud, kde by nastalo akekolvke zdrzanie, co i len pri 90s intervale. A po dalsie, aj s nakupom novych vozov, sa Dp dle meho zbavi par poslednych srotov. Teraz ten vysmech v podobe znovuobnovenia uz davno vyredeneho vozidla z dovodu akutneho nedostatku prevadzkyschopnych vozidiel.......Moc tych elektriciek neostane volnych. Trat do Pe dostane minimalne interval l.95 co je 5min. Takze kazde 2,5min ak by sa vozy triafali na krizovatkach by bola krizovatka zastavena na malu chvilku. Problem?
Siemens iba programuje zadane udaje. Ak sa mu zada, ze na tej a onej krizovatke ma stale prednost IAD, tak pref nepref, stale auta prejdu a elektricka postoji.
iba bláboly a urážky...
petoo