
cize by mala zhruba asi taky osud ako zaustenie noveho mostu nad nabrezim .. ale funkcnost by bola uplne niekde inde.
To si trúfam povedať, že na to nemáme mentalitu. Ale každopádne bude úspech ak nejaká estakáda bude. Inak v BA sú aj niektoré miesta celkom pekné pod estakádami, napr. pod Apollom je to celkom slušné. Ale možno by som priestor pod estakádou využil na poriadny cyklochodník.
Ámos
Dnes ma L5 Dubravku prejdenu s priemerkou 24,1km/hod. K novemu mostu to je 23,75km/hod. (hrubo ratane vzdialenost a cest cas v CP)
Prazske Acko ma priemerku 29,4 na svojej trase, samozrejme bez zapocitania cesty cestujuceho do/z pozdemia. Na namesti mieru na eskalatoroch stravi hore-dole tri minuty ak si dobre pamatam.
Skotucne teda treba rusit zastavky alebo poriesit zvodidla, neriadene prejazdy a riadene krizovatky, a dosiahnut rychlost metra tymito prostriedkami, pricom zachovame komfort blizkosti zastavok.