Reakcia na: Mike #179620:
A ešte; hádam nebudem jediný kto opätovne počúva z úst rôznych vysokých predstaviteľov mesta, že toto mesto má žiť, teda sa má dynamicky rozvíjať, nechcem ho predsa zakonzervovať, nové územia sa majú zhodnocovať a nové investície sú viac ako vítané. Čiže napr. aj stabilizované územia sa prehodnocujú a menia na rozvojové, zvyšujú sa indexy podlažnosti a zastavanosti atď... A hádate správne ak si myslíte že ľudí čo o tomto rozhodujú doprava zaujíma iba okrajovo, ak vôbec
samozrejme doprava = IAD. MHD sa v prípade drvivej väčšiny projektov (aspoň čo som počul alebo videl) rieši na úrovni aby sa vybudovali/premiestnili zastávky (niky) a ak má byť niekde podľa ÚP koľajová doprava (teraz je jedno či el. vlak alebo nosný systém) tak aby sa pre ňu nechala územná rezerva. Ale v textovej časti sa vždy dočítate, že "v území by mala byť vedená linka MHD, príp. ak v blízkosti linky MHD premávajú tak je tam vzdialenosť na jestvujúce zastávky MHD a čísla liniek, ktoré tade premávajú...
aquila
od toho zameru, ze tam budu len 4 nastupne hrany a tea nebude to nova hlavna/nadregionalna stanica, ze zrusili bezuvratove napojenie na trat do ciech, ze tam chceli len regionalne zakoncenie, ze chceli tahat TEN-T cez petrazlku a suplovat tym nosny system a dalsie hluposti, bolo len otazkou casu, kedy si to niekto v EK vsimne.
druha hlavova stanica vznikne na letisku.
stanica na letisku bez napojenia na trat z madarska nema zmysel, ale bude sa stavat, co uz no.
osobne by som bol najradsej, keby nedostali peniaze ani na filialku ale aby sa komplexne zrekonstruoval bratislavsky zeleznicny uzol. ale to by musel v bratislave aj niekto rozmyslat..