tak uz je to oficialne. na urovni europskej komisie bolo oficialne zrusene prepojenie koridoru cez filialku popod dunajom nebude! konecne si to vsimli aj v europskej komisii, ze je to len nevyznamne prepojenie jeden malej zastavky v centre mesta a nema to vyznam ako keby to bol presun a vytvorenie novej hlavnej stanice. to co vsetci rozmyslajuci ludia tusili, teraz potvrdila aj EK.
bohuzial tragedia bratislavy bude v tom, ze vzniknu dalsie 2 hlavove stanice, ktore len skomplikuju dopravu, namiesto toho aby sa rozumne zrekonstruoval a upravil zeleznicny uzol bratislava
--
Tunel pod Dunajom nebude
Plán modernizácie železničnej dopravy v Bratislave sa zmení. Zástupkyňa Európskej komisie Ellen Kray na konferencii Fórum koľajovej dopravy v Bratislave informovala o jeho revízii. Na rozdiel od pôvodnej koncepcie sa už nepočíta s tunelom pod Dunajom pre jeho investičnú náročnosť, ani s prepojením Viedne so Schwechatom a zohľadňuje sa aj požiadavka rakúskej strany, ktorá preferuje prepojenie Bratislavy cez Marcheg. Z rozhodnutia Európskej komisie vyplýva, že novovybudovaná stanica Filiálka v širšom centre Bratislavy bude spĺňať účel cieľovej stanice prímestskej dopravy, ale nebude plniť synergickú funkciu významnej zastávky prepojenia koridorov.
bohuzial tragedia bratislavy bude v tom, ze vzniknu dalsie 2 hlavove stanice, ktore len skomplikuju dopravu, namiesto toho aby sa rozumne zrekonstruoval a upravil zeleznicny uzol bratislava
--
Tunel pod Dunajom nebude
Plán modernizácie železničnej dopravy v Bratislave sa zmení. Zástupkyňa Európskej komisie Ellen Kray na konferencii Fórum koľajovej dopravy v Bratislave informovala o jeho revízii. Na rozdiel od pôvodnej koncepcie sa už nepočíta s tunelom pod Dunajom pre jeho investičnú náročnosť, ani s prepojením Viedne so Schwechatom a zohľadňuje sa aj požiadavka rakúskej strany, ktorá preferuje prepojenie Bratislavy cez Marcheg. Z rozhodnutia Európskej komisie vyplýva, že novovybudovaná stanica Filiálka v širšom centre Bratislavy bude spĺňať účel cieľovej stanice prímestskej dopravy, ale nebude plniť synergickú funkciu významnej zastávky prepojenia koridorov.
Andy
- základné gramatické chyby (Hroboňová, Gagarinová, Centrum Bratislava)
- grafika ako od stredoškoláka, celá ta mapa je chaotická čo sa týka značenia, farieb, označení významných bodov v úplne inom grafickom štýle než zvyšok
- tá stránka, ktorá na mapu odkazuje, mi tiež moc prehľadná nepripadá
- sú tam úplne nepotrebné texty (čo za experta vymyslí text "MÁM VŠETKY INFORMÁCIE, KTORÉ POTREBUJEM - alebo ktoré ma zaujímajú na www.slovaklines.sk" keď má poradiť ako cestovať výhodnejšie?)
- tie odkazy "TU" na spodku stránky sú naozaj "dokonalé"
Ako keby to mala byť ukážka, ako také materiály nemajú vyzerať.
A inak už dlho mi vŕta v hlave, prečo má Slovak Lines toľko zastávok pomenovaných tak odveci. V živote som nepočul napríklad o nejakom Pomníku padlých, a určite nie som sám. Alebo prečo nemôžu zjednotiť Lamač ŽST spolu s DPB na ŽST Lamač? A to DPMB radšej nekomentujem..