Vcera som videl pravdepodobne nejaky dojazd eliny neviem cislo ani linku. Linku preto ze nemala na cele tu plechovu ci umelu tabulu. Za sklom mala na tabuly napis (bol na papieri vytlacenom na pocitaci
) Len po Trnavske Myto. Zarazilo ma to , lebo voz asi isiel aj tak az do vozovne v JD , tak mohol brat ludi aspon k Polusu alebo na Odborarsku , ved je to len par zastaviek na viac
Inac ako to riesia pri dojazde vodici elektriciek ked maju supravu , v ktorej nieje vnutorny BUSE transparent s oznamovanim zastavok, vyjdu a povedia ludom v jednom aj druhom vozni? Lebo sa urcite najdu aj taky co si nevsimnu ten napis a nasadnu....
) Len po Trnavske Myto. Zarazilo ma to , lebo voz asi isiel aj tak az do vozovne v JD , tak mohol brat ludi aspon k Polusu alebo na Odborarsku , ved je to len par zastaviek na viac
Inac ako to riesia pri dojazde vodici elektriciek ked maju supravu , v ktorej nieje vnutorny BUSE transparent s oznamovanim zastavok, vyjdu a povedia ludom v jednom aj druhom vozni? Lebo sa urcite najdu aj taky co si nevsimnu ten napis a nasadnu....

Pricom som nespravne napisal "tretej stojanke", lebo to co je na JD nie je stojanka, ale tri uzkorozchodne zeleznicne stanice, este k tomu elektrifikovane 600 Voltov jednosmernych, o com by sa tiez dalo polemizovat.
Avšak čo ma zarazilo je, že tam majú na autobusových linkách rôznych dopravcov. Ako julkin bus (L341 alebo 241 nie je dobre vidieť), jr richard (L228), post bus(L149), Kolda (L439), Blaguss (L80A, L37A, 147). Neviete niekto ako im to tam funguje?
tr3mp
- cena
- nie som si isty, ci by nebola potrebna aj podzemna razena stanica Kramare a eskalatory do nej (je to pomerne hlboko), dalsia cena navrch
- konkurencia trolejbusom. tie musia tak ci tak zachadzat az hore k SUSCH a obsluhovat aj dalsie zastavky na Kramaroch (ale nebyt toho dlheho tunela, tak som za)
Skor by bol vhodny prestup pri ceste z mesta na zastavke Hlavna stanica / Sokolska (prestupny uzol), pri ceste z DNV, Lamaca, Dubravky na Patronke.