Reakcia na: tr3mp #17831:
ja osobne by som tahal elektricku zo stanice tunelom popod kramare (kde by bola podzemna zastavka) a vyliezol az kus pred patronkou, prekrizoval cestu z kramarov (mimourovnovo, ponad)...je to vsak iba neaky moj napad, ktory ma vela pre a proti... Ako hlavne pozitivum by som povazoval obsluzenie nemocnic na kramaroch, ako negativum cenu - dlzka razeneho tunela by bola takmer 2 km !!!
Z
Premavka cez tyzden-skolsky rok:
96-kove poradia su cestujucimi vyuzivane nerovnomerne - v smere Holicska-Nove mesto pri rannom dieli ma napriklad (1) poradie s odchodom z Holicskej 6:17 v podstate az po zastavku Pristavny most takmer plne vozidlo, po zastavku Maximiliana Hella je uz bus obsadeny tak do polovice, maximalne do dvoch tretin. Ale poradie (2) iduce za (1), s odchodom z Holicskej 6:25 ma vozidlo plne tak do dvoch tretin po Pristavny most - sedadla obsadene vsetky a stoji asi 15-20 ludi:cize-udrzi sa aky taky "komfort cestovania". V smere do Petrzalky v rannom dieli su vsetky poradia vytazene tak do polovice az dvoch tretin kapacity klboveho busu-malokedy sa stane, ze je voz vyslovene "narvaty". V popoludnajsom dieli sa ale situacia meni- v smere na Nove mesto sa v 8 z 10 poradi vozi 10 a pol cloveka + wzduch a v smere do Petrzalky sa bus zaplni tak do dvoch tretin kapacity od zastavky Gagarinova, pripadne az od Pristavneho mosta.
Nasadenie 15m vozidla pri zachovani sucasneho intervalu ma PRE i PROTI: PRE-ekonomickejsie vyuzitie kapacity 15m busu pri vyssie spominanych skutocnostiach.PROTI-ako som uz uviedla, niektore poradia byvaju "vytazenejsie" aspon v jednom z dvoch dennych prepravnych dielov-a ked je velkokapacitny klbovy bus trebars na (1) poradi vytazeny do 2 tretin, v 15m by si uz cestujuci sliapali po nohach a narusil by sa aj ten posledny zvysok "komfortu" pri cestovani 96-kou.