Reakcia na: J #17846:
ale nejedna sa o tyzdnovu planovanu vyluku ale o to, ze ked sa nieco stane, tak aby bolo mozne operativne odklonit dopravu a hradit len postihnutu cast trasy - priklad: vykolaj na obratisku v KV - bolo to podvecer, trat do dubravky je prejazdna (dominantny smer dopravy), elektricky vozia ludi... opacny smer - trat je neprejazdna, dispecer operativne po nahlaseni presmeruvava dopravu na spojku pred krcacami na druhu zapadnu radialu a odtial cez mlynsku dolinu nazad. Zdrzanie v smere do mesta 4 minuty, potrebujem jednosmerne nahradit dopravu medzi krcacami a lafranconi (pripadne moze iba dispecer dat letaky ze treba sa zviest do dupravky a odtial nazad...)Tych nepredvidanych udalosti co sa mozu na trati stat je vela a mnoho z nich nie je ako ovplyvnit a v pripade podzemnej dopravy (metro) sa s nimi ani nemozes stretnut... (gumokol v kolajisku a pod)
si
je to vsak iba neaky moj napad, ktory ma vela pre a proti... Ako hlavne pozitivum by som povazoval obsluzenie nemocnic na kramaroch, ako negativum cenu - dlzka razeneho tunela by bola takmer 2 km !!!