Reakcia na: J #17780:
Lenze ty nesmies porovnavat Bratislavu ako mesto s priemerom EU. Potom dopadne dobre. Porovnaj si bud:- ekonomicku vykonnost celeho Slovenska s priemerom EU, alebo
- ekonomicku vykonnost Bratislavy s inym europskym polmilionovym mestom (najlepsie s hlavnym, ak take este niekde v EU existuje.)
Linka 21 je nestastna. To by chcelo bud expresny autobus ako vyrazny doplnok k tomu, co je teraz (vlastne navrat k niekdajsim casom, kedy do DNV jazdil i expres), alebo velmi vyrazne zhustenie intervalu za predpokladu nasadenia klbovych vozidiel, alebo priamo kolajovu dopravu.
J
Ja mám takmer 190cm, no nemal som pocit, že by som si v MB tlačil nohy. Autobus nie je limuzína a rozmiestnenie ako K741 je priveľký luxus. Ak sa mi nohy netlačia o operadlo predomnou, ale len opierajú je to v pohode. Tak ako Ik4x5.
Ak by bolo Citaro vypravované na linku napr. 90, alebo 94 bude to veľmo dobré. A BUS nemusí byť 100% NP. Ak je vzadu jeden schod, tak to vôbec nevadí.
No zrejme by bolo najlepšie keby sa busy a troliky kupovali Solarisi = unifikacia = lacnejšie dodávky, aj údržba.